Gå til innhold

Urolig baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 3 uker gammel baby. Det siste døgnet har hun grått mye, hylt og grått i søvne. Er veldig urolig og vanskelig å få roet ned og til å sove... 

Hva kan dette være for noe? 

Anonymkode: 053c7...6f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt i magen? Noe nytt du har spist (om du ammer) Med så små kan der være så mangt. 

Anonymkode: ac87f...168

Skrevet

Hvis det er luft i magen, kan et varmt bad hjelpe

Anonymkode: 3ac66...523

Skrevet

Vi får ikke til å få henne til å rape og det virker som det er luft.. Men det har blitt verre de siste dagene, med urolighet og hyl/gråt 😔

Skrevet

Hvis hun har vondt i magen og luft så kan du prøve å sykle med benene til mini, og forsiktig presse knærne opp mot magen. Det kan ofte hjelpe så de får prompa. Det fungerte ofte på vår babygutt da han generelt ikke var en raper :) Du kan jo også prøve å tenke på om du kanskje har spist noe spesielt siste dagene som hun kan ha reagert på dersom du ammer.

Anonymkode: 0d4f3...07b

Skrevet

Kolikk? Luft i magen? Har dere sjekket henne for låsninger? Hvis ikke så bestill time til manuellterapeut. Er gratis. Er det veldig ille så kontakt lege som kanskje han anbefale noe.

Anonymkode: fc2b2...9f5

Skrevet

Jeg har søkt opp masse videoer ang hjelp mot luft i magen. Hun virker plaget, men det kommer ikke luft. Annet enn at det smeller i bleia med avføring etter hver amming. 

Ikke sjekket for låsninger. Ville dem merket det ved legesjekk på barsel? 

Skrevet

Roer hun seg når hun får ligge på brystet ditt? Jeg lå i ukesvis på sofaen med minstemann på brystet. Det var det eneste som roet han. 

Anonymkode: 6f64e...2f4

Skrevet

Ikke alltid. Hun blir ofte lei seg, skriker og kramper seg så jeg må legge henne ned. 

Lå han med magen mot brystet ditt eller annerledes? 

Skrevet

Har du prøvd å bære i bæretøy? Sjal eller sele?

Anonymkode: 0d4f3...07b

Skrevet

er du hysterisk, blir baby det å

Anonymkode: fabd1...dea

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er du hysterisk, blir baby det å

Herregud ta å skjerp deg!! du fremstår som svært pinlig i ALT du skriver her inne!

Skrevet

Vi kjøpte en vippestol med vibrering til datteren vår, hun slet masse med luft i magen. Den var genial! 

Anonymkode: f470c...38a

Skrevet
På 8.3.2020 den 18.10, Anonym bruker skrev:

Vi får ikke til å få henne til å rape og det virker som det er luft.. Men det har blitt verre de siste dagene, med urolighet og hyl/gråt 😔

Prøv minifom fra apoteket 👍

Anonymkode: 7bd92...0f7

Skrevet
På 8.3.2020 den 19.46, Anonym bruker skrev:

Jeg har søkt opp masse videoer ang hjelp mot luft i magen. Hun virker plaget, men det kommer ikke luft. Annet enn at det smeller i bleia med avføring etter hver amming. 

Ikke sjekket for låsninger. Ville dem merket det ved legesjekk på barsel? 

Sikker på du har riktig ammeteknikk? Hva med en ekstra time hos jordmor? Helsesøster? 

Anonymkode: 7bd92...0f7

Skrevet
On 3/10/2020 at 6:42 PM, KellyTaylor said:

Herregud ta å skjerp deg!! du fremstår som svært pinlig i ALT du skriver her inne!

det er nok riktig at babyen merker det, hørte det MANGE ganger av jordmora som jeg hadde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...