Gå til innhold

Dere som er skilt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var hendelsesforløpet og hva var årsaken til bruddet?

Anonymkode: 5fce7...b75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laaaangt hendelsesforløp som jeg ikke orker skrive om. Jeg stilte til slutt ultimatum og så en dag kom han ikke hjem fra jobb, og jeg hørte ikke fra han på 10 mnd.

Hovedårsaken var gjentakende økonomisk utroskap.

Anonymkode: 7d7dc...505

Skrevet

Vi vokste fra hverandre, jeg brukte to år på å tenke på hva jeg ønsket før jeg tok det skrittet og sa jeg ønsket skilsmisse. Vi er veldig gode venner i dag og har et godt samarbeide om barnet vårt. Vi har også begge to ny kjæreste og alt fungerer bra. Det går også veldig greit med barnet vårt (som er tenåring) og de nye kjærestene våre. Så vi er heldige og har hatt en « lykkelig» skilsmisse. 

Anonymkode: 609b5...410

Skrevet

Han drev med psykisk vold mot meg og barnet vårt i flere år før jeg greide å samle mot nok til å gå.

Anonymkode: fc0a2...801

Skrevet

Den direkte årsak var gjentatt langvarig utroskap.

Til slutt hadde jeg skriftlig bevis. Jeg konfronterte ham med det. Han hadde ikke tenkt seg å gi opp elskerinnen. Så da sa jeg stopp. Han flyttet hjem til sine foreldre neste dag. Vi hadde en overgangsperiode hvor vi var en del sammen med barna sammen. Spiste middag i lag og slike ting så ikke bruddet skulle bli for ekstremt for dem. Det tok et par måneder å få forhandlet en samværsavtale på plass. Etter det ble ting mere formalisert. I dag treffes vi sjelden og jeg er glad til når jeg slipper å være sammen med ham. Vi oppfører oss pent og småsnakker hyggelig sammen når barna er der, men den dag de er flyttet hjemmefra tviler jeg på at vi kommer til å treffes annet enn ved merkedager.

Anonymkode: 1a8e1...a58

Skrevet

Eksen min glemte tydeligvis at han var i forhold da jeg gikk gravid, for han klarte og gjøre elskerinnen gravid og det er bare noen måneder mellom barna. Da hun søkte om barnebidrag fant jeg dette ut og ønsket skilsmisse.

Anonymkode: c7b82...125

Skrevet

Han klarte aldri å slutte med å dele inn ungene i kategorier, der hans særkullsbarn alltid skulle ha mest ting, godterier, privilegier, mat og gaver, og minst regler, disiplin og normal oppførsel.

Anonymkode: 9e528...6e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...