Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid. Anonymkode: 137c4...6cd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid. Anonymkode: 137c4...6cd Det går over. Rundt 18 års alderen 😂 Anonymkode: 52758...0ad
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det går over. Rundt 18 års alderen 😂 Anonymkode: 52758...0ad Å nei....han ble 13 nylig 🙈🙈🙈 Anonymkode: 137c4...6cd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Å være tenåring betyr ikke at det er greit å miste all folkeskikk å oppføre seg som en dritt. Lov å sette krav til oppførsel uansett. Anonymkode: 4af16...dca
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid. Anonymkode: 137c4...6cd Ja, er da vanlig... Det går over... Anonymkode: bb881...ca3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Jeg tror vi må ha vært uvanlig heldig så langt. Har en på 17år, en på 15 år og en på 13 år, og med inntak av noen krangler og raserianfall da eldste var rundt 14-15 år, har det vært minimalt med tull her hjemme. De er høflige, greie og stort sett hjelpsomme og i godt humør, men liker seg best på rommet da, så det oppstår jo ikke så mange situasjoner heller som kunne vært utløsende. Anonymkode: 65d47...d59
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid. Anonymkode: 137c4...6cd Kjeft, straff og unaturlige konsekvenser skaper avstand. Det samme gjør å ignorere barnets signaler. Inviter tenåringen til gode samtaler og møt han/hun på følelsene sine og veiled. Barn speiler oss voksne. Anonymkode: d2690...29c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjeft, straff og unaturlige konsekvenser skaper avstand. Det samme gjør å ignorere barnets signaler. Inviter tenåringen til gode samtaler og møt han/hun på følelsene sine og veiled. Barn speiler oss voksne. Anonymkode: d2690...29c OMG, du igjen!?! Oppsøker du sånne tråder, eller? 😂😂😂 Anonymkode: 65d47...d59
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 Sånn er 6-åringen min også 😅 Anonymkode: 3d1c1...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå