Gå til innhold

Tenåring i hus. Hjeeelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid.

Anonymkode: 137c4...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid.

Anonymkode: 137c4...6cd

Det går over. Rundt 18 års alderen 😂

Anonymkode: 52758...0ad

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det går over. Rundt 18 års alderen 😂

Anonymkode: 52758...0ad

Å nei....han ble 13 nylig 🙈🙈🙈

Anonymkode: 137c4...6cd

Skrevet

Å være tenåring betyr ikke at det er greit å miste all folkeskikk å oppføre seg som en dritt. Lov å sette krav til oppførsel uansett. 

Anonymkode: 4af16...dca

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid.

Anonymkode: 137c4...6cd

Ja, er da vanlig... Det går over... 

Anonymkode: bb881...ca3

Skrevet

Jeg tror vi må ha vært uvanlig heldig så langt. Har en på 17år, en på 15 år og en på 13 år, og med inntak av noen krangler og raserianfall da eldste var rundt 14-15 år, har det vært minimalt med tull her hjemme. De er høflige, greie og stort sett hjelpsomme og i godt humør, men liker seg best på rommet da, så det oppstår jo ikke så mange situasjoner heller som kunne vært utløsende. 

Anonymkode: 65d47...d59

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Humørsvingninger, raseriutbrudd, latter, kos, kjefting, smelling i dører....alt i løpet av kort tid.

Anonymkode: 137c4...6cd

Kjeft, straff og unaturlige konsekvenser skaper avstand. Det samme gjør å ignorere barnets signaler.

Inviter tenåringen til gode samtaler og møt han/hun på følelsene sine og veiled. Barn speiler oss voksne.

Anonymkode: d2690...29c

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjeft, straff og unaturlige konsekvenser skaper avstand. Det samme gjør å ignorere barnets signaler.

Inviter tenåringen til gode samtaler og møt han/hun på følelsene sine og veiled. Barn speiler oss voksne.

Anonymkode: d2690...29c

OMG, du igjen!?! Oppsøker du sånne tråder, eller? 😂😂😂

Anonymkode: 65d47...d59

Skrevet

Sånn er 6-åringen min også 😅 

Anonymkode: 3d1c1...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...