Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Begge barna mine fikk symptomer på luftveissykdom fredags kveld. Vi har ikke hatt kontakt med noen koronasmittede, så vidt vi vet i alle fall. Barna må bli hjemme i morgen. Jeg og mannen pleier å ta halve dagen hver, men nå er jeg usikker på prosedyrene her. Han jobber på kontor med 300 ansatte, jeg jobber på skole med 700 store og små. Går vi på jobb som normalt? Anonymkode: ecd20...63b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Dere kan ringe sjefene deres i dag og spørre om de vil at dere holder dere hjemme, ellers går dere på jobb. Anonymkode: 3aebc...278
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Det er så mye forkjølelse og luftveissykdommer å går nå, hvis alle med symptomer på det i familien holder seg hjemme vil ikke samfunnet gå rundt... Du får høre med arbeidsgiver, men er du ikke syk selv så må du jo på jobb Er selv forkjøla... Vi har bhg barn og har vært forkjøla siden 2012 😅 Det blir 2paracet og jobb mandag. Men så har jeg heller ikke vært bort i bekreftede covid-19 tilfeller heller da. Hadde jeg vært det så ville det stilt seg anderledes. Der har min arbeidsgiver klare retningslinjer. Anonymkode: bf0b6...6b0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Hos oss hadde det blitt skole og jobb om jeg hadde ment det hsdde vært vanlige vintersykdommer. Med været som er ute nå er jeg ikke overrasket om det kommer vonde halser, tette neser osv. Helt umulig å kle seg etter været omdagen. Kan være nesten ti pluss om morran før det er flere minus når ungene er ferdige på skolen og omvendt. Det snør og regner omhverandre, så en liten bommert der gir jo de vanlige vintersykdommene. Anonymkode: 875ea...a6c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Jeg var på jobb hele sist uke og antar det blir jobb i morgen. Hoster, vondt i halsen osv, men ikke feber, har ikke hatt kontakt med noen smittede eller vært på reise. Jobber på skole med over 1100 personer. Anonymkode: dd3bd...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå