Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Har ikke lyst til å oppsøke lekeland pga smittefare, 4 unger alder 2-13. Meldt 100%regn hele dagen. Tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 4d90d...2ab
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Mitt beste tips er å gå ut og leke i regnet, hvert fall for de minste. Ingenting holder mine unger så opptatt som vann. Ellers: brettspill, «kino» hjemme, bake noe godt sammen, male, perle, tegne (selvportrett eller portrett av hverandre), lage slim, lage hinderløype, lage rebus eller konkurranse som leder barna til en skatt (litt godteri kanskje), legg en madrass ned fra sofa/weng så barna kan skli på (holder mine opptatt i timesvis😂), spille sammen på Switch, PS, eller hva enn dere har i hus, eller få med ungene på rundvask. Anonymkode: b70fe...361
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 lage modellkitt lage dukketeater av en tom papprske som pyntes, og hånddukker, evt sokkedukker lage instrumenter eller sanseflasker kims lek bygge hytte i stua og ha piknik på gulvet lage trolldeig skattejakt hinderløyåe gjemsel Anonymkode: 4de18...e97
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Tusen takk for herlige tips😊 Anonymkode: 4d90d...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå