Gå til innhold

Tur til Roma i mai - lite sannsynlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt langweekend i mai med venninner. Føler at det er langt dit og mye kan skje, men svinger mellom å tenke at det ikke er fare for å måtte kansellere og at det kan vi bare glemme. Hvilket alternativ ville du lagt pengene dine på? 

Anonymkode: c3cbb...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har bestilt langweekend i mai med venninner. Føler at det er langt dit og mye kan skje, men svinger mellom å tenke at det ikke er fare for å måtte kansellere og at det kan vi bare glemme. Hvilket alternativ ville du lagt pengene dine på? 

Anonymkode: c3cbb...fe7

At det kommer til å være trygt da.

Anonymkode: 0ba91...e70

Skrevet

At dere ikke får reist

Anonymkode: b182c...d76

Skrevet

1-1 der altså! 😅 Vi må jo bare vente å se, er en overraskelsestur for å feire 40-års dag, så lever i håpet. 

Anonymkode: c3cbb...fe7

Skrevet

Tenker dere bare kan glemme det. Vi ser jo kun starten på spredningen i Europa. Det skumle med viruset er jo at man kan få det igjen etter man er friskmeldt. 

Anonymkode: d944b...bc8

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker dere bare kan glemme det. Vi ser jo kun starten på spredningen i Europa. Det skumle med viruset er jo at man kan få det igjen etter man er friskmeldt. 

Anonymkode: d944b...bc8

Heller mer og mer mot at dette du sier er rett, virker ikke som det kommer en avslutning med det første. Tenker du det gjelder andre land også, ikke bare Italia? HI

Anonymkode: c3cbb...fe7

Skrevet

Det blir ikke noe av den turen tror jeg. Var på gang å bestille tur i påsken men dropper det. Italia stenger, New York har unntakstilstand .... Dette baller nok på seg ja. 
Håper sommerferien seint i juli blir som planlagt, men vet jo ikke.

Anonymkode: 18a75...d60

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det blir ikke noe av den turen tror jeg. Var på gang å bestille tur i påsken men dropper det. Italia stenger, New York har unntakstilstand .... Dette baller nok på seg ja. 
Håper sommerferien seint i juli blir som planlagt, men vet jo ikke.

Anonymkode: 18a75...d60

Vanskelig å forutse sommer og videre i år ja, vi har kjøpt tur til Mallorca i høstferien men hvem vet... 🤷🏼‍♀️ HI 

Anonymkode: c3cbb...fe7

Skrevet

De har stengt ned hele nord Italia, så tviler på dere får fly dit. Dette er nok bare begynnelsen på isolasjon og karantener. For min del skulle vi egentlig til nord Italia i sommer, men forbereder meg på sommerferie i Norge i år.  Sånn må det bare bli. Alle må ta sine hensyn, også befolkningen. Vi taper tross alt ikke penger på det, så det er et lite offer. Verre for hele reiselivsbransjen m.fl. 

Anonymkode: 41a53...a2b

Skrevet

Hadde heller satsa på overraskande 41 årsdag :) 

Skrevet

Mine foreldre var nettopp i Roma (for en uke siden). Perfekt å reise nå, hvor alle er hysteriske 😉

Anonymkode: 57673...593

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine foreldre var nettopp i Roma (for en uke siden). Perfekt å reise nå, hvor alle er hysteriske 😉

Anonymkode: 57673...593

Høres kjempelurt ut🙄

Anonymkode: 18a75...d60

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine foreldre var nettopp i Roma (for en uke siden). Perfekt å reise nå, hvor alle er hysteriske 😉

Anonymkode: 57673...593

Så solidarisk da! De driter i om de tar med seg viruset hjem til Norge, og om noen med sykdommer dør her som følge av det

Anonymkode: 90d6b...70c

Skrevet
2 timer siden, soleia skrev:

Hadde heller satsa på overraskande 41 årsdag :) 

Det er nok det det blir - får gi henne litt god italiensk vin i år med gavekort på tur til en gang det blir trygt igjen. Følger selvfølgelig myndighetenes råd samt sunn fornuft. Får vel igjen utlegg for fly og hotell av reiseforsikring om det ikke blir lov til å reise dit? Ble en forholdsvis dyr tur sammenlignet med andre reisemål. HI

Anonymkode: c3cbb...fe7

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så solidarisk da! De driter i om de tar med seg viruset hjem til Norge, og om noen med sykdommer dør her som følge av det

Anonymkode: 90d6b...70c

Min far er alvorlig lungesyk. Så det stoppet ikke dem, nei😅 Men vi er generelt ikke hysteriske av oss.

Anonymkode: 57673...593

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min far er alvorlig lungesyk. Så det stoppet ikke dem, nei😅 Men vi er generelt ikke hysteriske av oss.

Anonymkode: 57673...593

Generelt ikke særlig intelligente heller. 

Anonymkode: 18a75...d60

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min far er alvorlig lungesyk. Så det stoppet ikke dem, nei😅 Men vi er generelt ikke hysteriske av oss.

Anonymkode: 57673...593

Hørtes ikke spesielt lurt ut. Når helsepersonell nasjonalt og internasjonalt gir råd er det jo lurt å følge de. Men Roma har vel frem til nå vært «fritt frem»? HI

Anonymkode: c3cbb...fe7

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Generelt ikke særlig intelligente heller. 

Anonymkode: 18a75...d60

Joda. Høyt utdannet begge to 😊 Men, realister nok til å gjenkjenne hysteri. Og dette er hysteri! 

Forøvrig, UD fraråder ikke reise til Roma. 

Anonymkode: 57673...593

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda. Høyt utdannet begge to 😊 Men, realister nok til å gjenkjenne hysteri. Og dette er hysteri! 

Forøvrig, UD fraråder ikke reise til Roma. 

Anonymkode: 57673...593

Da håper jeg de samtidig er såpass oppegående at de tar fjorten dagers frivillig karantene. 

Anonymkode: 79d5e...20d

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda. Høyt utdannet begge to 😊 Men, realister nok til å gjenkjenne hysteri. Og dette er hysteri! 

Forøvrig, UD fraråder ikke reise til Roma. 

Anonymkode: 57673...593

Høyt utdannet... Haha. Som om det har noe med intelligens å gjøre, jeg skal si deg én ting og det er at de fleste jeg møter som er høyt utdanna fremstår som mindre intelligente. Man trenger ikke å være rakettforsker (og god på det) for å bestå altså.

En utdanning krever egentlig ikke veldig mye.

Anonymkode: 1e826...6c1

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høyt utdannet... Haha. Som om det har noe med intelligens å gjøre, jeg skal si deg én ting og det er at de fleste jeg møter som er høyt utdanna fremstår som mindre intelligente. Man trenger ikke å være rakettforsker (og god på det) for å bestå altså.

En utdanning krever egentlig ikke veldig mye.

Anonymkode: 1e826...6c1

«En utdanning krever egentlig ikke veldig mye» 

Det er jo en rimelig falsk uttalelse? 

Anonymkode: 57673...593

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da håper jeg de samtidig er såpass oppegående at de tar fjorten dagers frivillig karantene. 

Anonymkode: 79d5e...20d

Nei. 

Faren min var tilfeldigvis hos legen dagen etter de kom hjem. Han nevnte at han hadde vært i Roma. Legen sa det overhodet ikke var et problem, og han gikk derfor uten noen restriksjoner. 

Anonymkode: 57673...593

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Høyt utdannet... Haha. Som om det har noe med intelligens å gjøre, jeg skal si deg én ting og det er at de fleste jeg møter som er høyt utdanna fremstår som mindre intelligente. Man trenger ikke å være rakettforsker (og god på det) for å bestå altså.

En utdanning krever egentlig ikke veldig mye.

Anonymkode: 1e826...6c1

Det er kun en uten utdannelse som klarer å få sagt at det ikke krever mye for å få en utdannelse... Latterlig er du!

Anonymkode: 9dbbd...e86

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er kun en uten utdannelse som klarer å få sagt at det ikke krever mye for å få en utdannelse... Latterlig er du!

Anonymkode: 9dbbd...e86

Hvor mye jobber man for en toårig utdannelse? Treårig utdannelse? Husk at det er mange som får lavt snitt ;)

Anonymkode: 1e826...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...