Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Fått ny stekeovn i dag. Lyst å bake grovbrød. Kan det stekes på varmluft? Anonymkode: 0e562...27a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Jeg synes bakst blir best med over- og undervarme. Anonymkode: c66c5...810
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes bakst blir best med over- og undervarme. Anonymkode: c66c5...810 Det har du helt rett i. Anonymkode: a2cc4...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå