Gå til innhold

Er du like tålmodig og rolig på natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der barna vekker deg, gjerne der du akkurat har sovnet og er dødstrøtt? Er du lik som på dagtid? 🤗

Anonymkode: 52cca...b33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sløvere når jeg er trøtt. Men jeg gjør mitt beste for at det ikke skal gå ut over dem. Om jeg er like tålmodig vet jeg ikke, men jeg holder meg rolig mot barna i alle fall. Eksmannen min var ikke god. Ropte og kjeftet om de vekket ham. 

Anonymkode: a812d...c33

Skrevet

Nei dessverre. Får litt kjeft av kjæresten min at jeg bør være med tolmodig.

Anonymkode: e4805...43e

Skrevet

Nei, jeg er en gretten bitch med null empati, seriøst. Unntaket var da barna var babyer, da slo det et eller annet inn som gjorde at jeg takket å bli vekket og faktisk være blid og kjærlig. Mannen derimot er rolig og grei. Ungene går kun til ham dersom de våkner om natten, antagelig klok av skade. Jeg er veldig rolig, tålmodig og snill på dagtid da, men om natten? Sett den tegnefilmen med Langbein som er så snill, helt til han setter seg inn i bilen og blir DET monsteret? Sånn.

Anonymkode: 1f198...06c

Skrevet

Jeg er streng og tydelig, dessverre ingen kjære mor  😞 

jeg føler mer slem, men er jeg kosete og duller har vi det gående. 
må være en kort prosess for å få de til å sove igjen i egne senger . Jeg kjefter ikke, men sier «det går bra, nå må du sove» på en tydelig måte. 
Sier minst mulig og spør ikke noen spm hvis jeg ikke må. 
jeg har liiiiiten tålmodig på natten ... 

Anonymkode: 73bbb...0a8

Skrevet

Nope, jeg er skikkelig dust. 

Anonymkode: 91e32...42e

Skrevet

Første gang er jeg både hyggelig og forståelsesfull. Ved eventuell andre, tredje eller fjerde gang blir jeg gradvis mer hissig og upedagogisk. Jeg fungerer ytterst dårlig om natten. 

Skrevet

Jeg er mer tålmodig og rolig (trøtt og sløv) om natta. 

Anonymkode: 3651c...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...