Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Tenker å prøve å bli gravid fra 10. April (ønsker barn til neste år). Når burde jeg slutte på pillen?Med en gang eller vente til april? ☺️ Tenker kroppen kan jo bruke noe tid til å bli «normal» igjen? Anonymkode: d30d3...b2f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Det er helt umulig å svare på, det er veldig forskjellig. Men du kan jo slutte på pillen og bruke annen prevensjon til du får litt oversikt over eggløsning. det var da også veldig konkret dato! 🤣 Anonymkode: 5f487...a8a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Jeg testet positivt 3 uker etter siste pille, så om du slutter bør du bruke annen prevansjon om du ikke ønsker bli gravid enda. Anonymkode: e5b91...a3a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Er 8 uker på vei nå og jeg sluttet på pilla 12.januar i år😃 så de kan sje fort også. Lykke til😃 Anonymkode: f2739...f36
Juicies Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker å prøve å bli gravid fra 10. April (ønsker barn til neste år). Når burde jeg slutte på pillen?Med en gang eller vente til april? ☺️ Tenker kroppen kan jo bruke noe tid til å bli «normal» igjen? Anonymkode: d30d3...b2f Du kan jo slutte på pillen nå og begynne å tracke syklusen med tester, symptomer og temping, slik at når dere aktivt prøver så kjenner du kroppen din og eggløsningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå