Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Fått regning på idretten til min sønn. Den består av to kontigenter. En til laget/trenere og den andre er årsmedlemskap for hele 2020. Gutten min slutter på laget første april. Anonymkode: 08ae8...ffd
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Det spørs på summen. Om det er en stor sum hadde jeg kanskje tatt kontakt og bedt om redusert betaling. Jeg hadde ikke bare latt være å betale! Anonymkode: 410d8...98f
frk Nilsen Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Medlemsavgiften må du betale, men du kan be om redusert treningskontigent.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Ja, han har jo gått der 3 måneder, men hadde bedt om redusert betaling Anonymkode: 8acf2...651
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Selvfølgelig må du betale medlemskapet. Han er jo medlem! Du kan evt høre om treningsavgiften er for hele året eller om du kan få den redusert siden han slutter i april. Hos oss kommer treningsavgiften to ganger i året - en gang for hvert semester. Uansett vil vi ikke få noe igjen om man slutter midt i semesteret. Det hadde jo blitt et sabla styr for den stakkars kassereren son gjør jobben på dugnad. Anonymkode: 0678d...f2d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Medlemskapet dekker forsikring på barnet, så det må du selvsagt betale. Laget jeg er lagleder for får ikke spille kamper eller trene dersom de ikke er dekket av lagets forsikring. Skulle det skje en skade, så er klubben ansvarlig og får anmerkning. Kontigenten kan du be om at halveres om den skal betales per halvår. Anonymkode: d7dec...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå