Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Mannen har ein kamerat som låner leiligheten vår av og til pga at han går på noe kurs i nærheten av her vi bor. I kveld kom mannen inn når han la seg og fortalte at han hadde fått eit merkelig spørsmål fra kameraten. Om vi ville være med på trekantsex. Og mannen mente at det kunne være kjekt å prøvd og sikkert dobbel nytelse for meg. Ble helt satt ut jeg. 🙈 Anonymkode: 276cb...0ab
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mannen har ein kamerat som låner leiligheten vår av og til pga at han går på noe kurs i nærheten av her vi bor. I kveld kom mannen inn når han la seg og fortalte at han hadde fått eit merkelig spørsmål fra kameraten. Om vi ville være med på trekantsex. Og mannen mente at det kunne være kjekt å prøvd og sikkert dobbel nytelse for meg. Ble helt satt ut jeg. 🙈 Anonymkode: 276cb...0ab Er du interessert, da? Det er vel ikke så uvanlig. Anonymkode: f0dc8...283
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du interessert, da? Det er vel ikke så uvanlig. Anonymkode: f0dc8...283 Jo, i min verden høyres det ganske utenkelig ut. Anonymkode: 276cb...0ab
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Hvis det høres helt utenkelig ut, så sier du nei. Du bestemmer helt selv. Anonymkode: c7453...5af
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Det hadde blitt slutten på at den kompisen lånte leiligheten, for min del. Jeg har ingen ønsker om en trekant, og hadde følt det veldig merkelig om en nær kompis av min mann som ønsket sex med meg skulle bo i vår leilighet stadig vekk. Anonymkode: 79326...827
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen har ein kamerat som låner leiligheten vår av og til pga at han går på noe kurs i nærheten av her vi bor. I kveld kom mannen inn når han la seg og fortalte at han hadde fått eit merkelig spørsmål fra kameraten. Om vi ville være med på trekantsex. Og mannen mente at det kunne være kjekt å prøvd og sikkert dobbel nytelse for meg. Ble helt satt ut jeg. 🙈 Anonymkode: 276cb...0ab Åh hadde sagt ja!! Og uansett om trekanten blir klein så er i det minste ikke kompisen på besøk hos dere lenge 🤪 Anonymkode: 6fc00...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå