Gå til innhold

Trekantsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har ein kamerat som låner leiligheten vår av og til pga at han går på noe kurs i nærheten av her vi bor. I kveld kom mannen inn når han la seg og fortalte at han hadde fått eit merkelig spørsmål fra kameraten. Om vi ville være med på trekantsex. Og mannen mente at det kunne være kjekt å prøvd og sikkert dobbel nytelse for meg. Ble helt satt ut jeg. 🙈

Anonymkode: 276cb...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mannen har ein kamerat som låner leiligheten vår av og til pga at han går på noe kurs i nærheten av her vi bor. I kveld kom mannen inn når han la seg og fortalte at han hadde fått eit merkelig spørsmål fra kameraten. Om vi ville være med på trekantsex. Og mannen mente at det kunne være kjekt å prøvd og sikkert dobbel nytelse for meg. Ble helt satt ut jeg. 🙈

Er du interessert, da? Det er vel ikke så uvanlig.

Anonymkode: f0dc8...283

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du interessert, da? Det er vel ikke så uvanlig.

Anonymkode: f0dc8...283

Jo, i min verden høyres det ganske utenkelig ut.

Skrevet

Hvis det høres helt utenkelig ut, så sier du nei. Du bestemmer helt selv. 

Anonymkode: c7453...5af

Skrevet

Det hadde blitt slutten på at den kompisen lånte leiligheten, for min del.

Jeg har ingen ønsker om en trekant, og hadde følt det veldig merkelig om en nær kompis av min mann som ønsket sex med meg skulle bo i vår leilighet stadig vekk.

Anonymkode: 79326...827

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åh hadde sagt ja!! Og uansett om trekanten blir klein  så er i det minste ikke kompisen på besøk hos dere lenge 🤪

Anonymkode: 6fc00...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...