Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Venninna mi er svært opptatt av gjenbruk. I forbindelse med et bryllup trengte hun ny kjole og utrykte at hun ble stresset over å måtte kjøpe en ny kjole. Det var hun rett og slett i mot, og i tillegg hadde hun dårlig økonomi fordi familien nettopp hadde kjøpt hus. Jeg tilbød meg derfor å sy om en kjole til henne. Vi kunne bruke ulike materialer jeg hadde hjemme, i tillegg hadde hun en gammel kjole liggende som kunne brukes som basis. Jeg er ikke utdannet syerske, men trives med å sy på hobbybasis. Jeg dro hjem til henne, tilpasset kjolen og dro tilbake. En kjøretur på 20 mil. Da kjolen var ferdig utrykte hun at hun var lettet over å ha ordnet kjole og at hun var fornøyd. Etter bryllupet (som hun var forlover i), fikk hun se bilder av seg selv og kjolen og sendte SMS til meg om at nå hadde forloverbildene kommet. Hun sa hun var veldig misfornøyd og at dersom hun hadde visst at kjolen kom til å se slik ut ville hun heller ha kjøpt ny. Dette var visstnok siste gangen, og neste store anledning Ville hun enten få en profesjonell syerske til å skreddersy eller kjøpe ny kjole. Jeg er veldig lei meg. Jeg gjorde mitt beste, har gitt av min tid, brukte mye av mine materialer i tillegg til å kjøre hjem til henne for måltilpasning. Er jeg hårsår, eller har jeg skjemt bort min venninne her? En annen ting, kjolen ser ikke ut som et lappeteppe, den så elegant ut, hun fikk flere komplementer for den. Anonymkode: 755d9...805
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Uansett om hun var misfornøyd med den eller ei, så har hun en skikkelig stygg måte å si det på, jeg synes rett og slett hun er skikkelig slem. Så nei, jeg synes ikke du er hårsår. Anonymkode: 4f8ba...9a9
the amazing spidermamma Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Så dårlig gjort av din venninne, hun høres jo bare slem ut. Hvis hun ikke var fornøyd, burde hun jo uttrykt det under tilpasningen, da tenker jeg at det er lov til å si at det ikke ble helt som hun hadde tenkt seg, og sagt tusen takk for hjelpen, men.. osv. Hun høres veldig utakknemlig ut.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Snakk om å mangle manerer og sosiale antenner. Er det mulig? Så utrolig snilt av deg å gjøre alt dette for henne. Anonymkode: e0485...d1b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Herregud, hun er slem! Og sikkert en som tror at alle bilder av henne viser henne i en dårlig vinkel 😉 Anonymkode: d136b...38c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Og sikkert en som tror at alle bilder av henne viser henne i en dårlig vinkel 😉 Det tenkte jeg og på Anonymkode: 4f8ba...9a9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Hun er motbydelig! Utrolig at hun kan være så frekk Anonymkode: 5c7cf...9ed
Syngensang Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Veninna di er bortskjemt. Ville svart ho at om ho ikkje er fornøgd er ho heilt fri til å betale syerske og stoff sjølv framfor å bruke andre si tid og pengar neste gong.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 Tenker jeg ikke hadde orket å kaste bort så mange flere kalorier på den dama...! Hi, du er en god og snill person og en god venninne. Ikke kast bort din energi på noen som ikke setter pris på den. Fikk en tanke her - kan det være at hun på et eller annet vis er sjalu på deg fordi kjolen fikk mye positive kommentarer, og at hun nå prøver å "dukke" deg? Kan jo nesten virke slik siden så mange andre ga positive tilbakemeldinger på at kjolen var elegant og fin. Men i så fall er hun uansett ikke en å bruke mer tid på. Ikke svar henne, ignorer henne, hun fortjener ikke din oppmerksomhet. Anonymkode: 65bdb...d66
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 Fysj, for en fæl venninne du har! Anonymkode: 72569...ba4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #11 Skrevet 6. mars 2020 Fryktelig uhøflig. Kanskje hun følte det sånn i ettertid, og det må hun få lov til, men man sier det virkelig ikke. Anonymkode: c54b0...900
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 Takk for svar. Ja, da skjønner jeg jo at følelsene mine ikke er helt på bærtur. Jeg har sagt at hun må tenke på hvor mye hun har spart miljøet for og hvor mange penger hun har spart, som en trøst. Nå tror jeg det bare får ligge. Skulle ønske jeg ikke hadde satt meg selv i denne situasjonen. Anonymkode: 755d9...805
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 Du var snill (og hun var jo fornøyd nok til å bruke kjolen - så jeg tenker den må ha vært fin). Hun er slem. Anonymkode: 19d50...81a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 Jeg synes du bør fase slike mennesker ut av livet ditt. Utakknemlige fjols har de færreste plass eller ork til i livene sine. Anonymkode: 5d330...f9a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #15 Skrevet 6. mars 2020 For en drittkjerring! Totalt uten manerer. Nei hun skal du ikke hjelpe igjen. Anonymkode: ca7c8...05e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #16 Skrevet 6. mars 2020 Altså, hva? Hadde hun bind for øynene under tilpassing og frem til hun skulle opp kirkegulvet? Hun har jo sett denne kjolen før selve dagen. Hadde det vært så «grusomt» burde hun ordnet noe annet før selve dagen og sagt «tusen takk for hjelpen og all tiden du har brukt, men det ble dessverre ikke helt som jeg hadde sett for meg». Å komme nå, først når det er bilder av dagen og kjolen, og si at slikt er jo helt bak mål. Anonymkode: 84629...ca6
Hengebukksvinet Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 Venninna di er både frekk og utakknemlig og det hadde jeg ikke tatt fem flate øre for å si til henne. Jeg hadde droppet kontakten frem til hun hadde kommet med en unnskyldning. Det går bare ikke an å oppføre seg sånn!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #18 Skrevet 6. mars 2020 Slem venninne. Med kjøring gikk kanskje spinninga opp i vinninga? Anonymkode: 117f9...354
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #20 Skrevet 7. mars 2020 Slem venninne 😞 fikk du betalt for jobben ? Får jeg lov å se bilde av kjolen ? Anonymkode: aa74d...7dc
sug lut Skrevet 7. mars 2020 #21 Skrevet 7. mars 2020 Fælt menneske. Dropp henne. Men så flott å ha et talent som ditt! Bruk det på deg selv eller noen som fortjener det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #22 Skrevet 7. mars 2020 Å for et grusomt menneske! Du tvang da ikke kjolen på henne, hun kunne latt være å ha den på. Selvopptatt, utakknemlig og rett og slett dum denne dama, som ikke vet å sette pris på en veldig god venninne. Men tips til deg Hi, du må ikke la deg utnytte sånn i fremtiden. Anonymkode: 43f1e...05e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #23 Skrevet 7. mars 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså, hva? Hadde hun bind for øynene under tilpassing og frem til hun skulle opp kirkegulvet? Hun har jo sett denne kjolen før selve dagen. Hadde det vært så «grusomt» burde hun ordnet noe annet før selve dagen og sagt «tusen takk for hjelpen og all tiden du har brukt, men det ble dessverre ikke helt som jeg hadde sett for meg». Å komme nå, først når det er bilder av dagen og kjolen, og si at slikt er jo helt bak mål. Anonymkode: 84629...ca6 Nettopp!!! Hi, les! Dette forstår jeg heller ikke. Venninnen din så jo kjolen og var med å tilpasse den! Hun var med under prosessen! At hun sier noe annet nå og på denne måten er direkte frekt. Anonymkode: 6e327...9d7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #24 Skrevet 7. mars 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slem venninne 😞 fikk du betalt for jobben ? Får jeg lov å se bilde av kjolen ? Anonymkode: aa74d...7dc Jeg er også veldig nysgjerrig på kjolen, tipper den er nydelig. Anonymkode: 6e327...9d7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2020 #25 Skrevet 7. mars 2020 Whaaat?? Hun er bare en b*%#h. En ting er at hun føler det sånn, men å ta det ut på deg?!?! Rett og slett bare slemt. Hadde aldri snakket med henne igjen, en sånn oppførsel viser at dette er en person jeg ikke ville hatt i livet mitt! Anonymkode: b501f...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå