Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Venninna mi er svært opptatt av gjenbruk. I forbindelse med et bryllup trengte hun ny kjole og utrykte at hun ble stresset over å måtte kjøpe en ny kjole. Det var hun rett og slett i mot, og i tillegg hadde hun dårlig økonomi fordi familien nettopp hadde kjøpt hus. Jeg tilbød meg derfor å sy om en kjole til henne. Vi kunne bruke ulike materialer jeg hadde hjemme, i tillegg hadde hun en gammel kjole liggende som kunne brukes som basis. Jeg er ikke utdannet syerske, men trives med å sy på hobbybasis. Jeg dro hjem til henne, tilpasset kjolen og dro tilbake. En kjøretur på 20 mil. Da kjolen var ferdig utrykte hun at hun var lettet over å ha ordnet kjole og at hun var fornøyd. Etter bryllupet (som hun var forlover i), fikk hun se bilder av seg selv og kjolen og sendte SMS til meg om at nå hadde forloverbildene kommet. Hun sa hun var veldig misfornøyd og at dersom hun hadde visst at kjolen kom til å se slik ut ville hun heller ha kjøpt ny. Dette var visstnok siste gangen, og neste store anledning Ville hun enten få en profesjonell syerske til å skreddersy eller kjøpe ny kjole. Jeg er veldig lei meg. Jeg gjorde mitt beste, har gitt av min tid, brukte mye av mine materialer i tillegg til å kjøre hjem til henne for måltilpasning. Er jeg hårsår, eller har jeg skjemt bort min venninne her? En annen ting, kjolen ser ikke ut som et lappeteppe, den så elegant ut, hun fikk flere komplementer for den. Anonymkode: 755d9...805
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Uansett om hun var misfornøyd med den eller ei, så har hun en skikkelig stygg måte å si det på, jeg synes rett og slett hun er skikkelig slem. Så nei, jeg synes ikke du er hårsår. Anonymkode: 4f8ba...9a9