Gå til innhold

Hva er det med disse Frp-toppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har enda en Frp-topp blitt tiltalt for seksuell omgang med gutter under den seksuelle lavalder.

Hva er det som gjør at så mange Frp-menn holder på med unge gutter?

https://www.tv2.no/nyheter/11273320/

Blir så provosert! Dette er personer som sitter i tillitsverv og som utnytter barn for egen seksuell tilfredsstillelse. Begynner å bli ganske mange av disse råtne Frp-mennene nå! Men kanskje ikke så rart heller når Siv Jensen ved flere anledninger har blitt varslet om slikt og har valgt å ikke varsle politiet om det. Hun har til og med innrømmet det i et tilfelle. Det viser at dette uoffisielt har vært akseptert og bagatellisert innad i partiet.

Anonymkode: 49d8b...709

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Det er vel et parti fullt av kyniske drittsekker, da. Partiprogrammet deres tiltrekker seg sånt. 

Skrevet

Det finnes drittsekker i alle partier, men media er flinkere med og gå ut med det når det er en fra FrP. En venninne av meg ble seksuelt misbrukt og fikk erstatning, men på grunn av rette kontakter fikk han nytt fosterbarn hjem til seg.

Anonymkode: 4960c...a03

Skrevet

Det er vel mennesker med en viss type karaktertrekk og moral som tiltrekkes det partiet, mye grums i politikken generelt, men FRP er nok versting.

Anonymkode: a1a44...049

Skrevet

Husk på en ting: tiltalt er ikke skyldig. 

det finnes idioter i alle partier. AP har hatt sine de også. 

Anonymkode: b2d58...01e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husk på en ting: tiltalt er ikke skyldig. 

det finnes idioter i alle partier. AP har hatt sine de også. 

Joda, men konsentrasjonen er jo noe høyere ytterst på høyrefløyen. Også for diverse annet rusk. Hvor mange justisministre var det de hadde som satt tiden ut...?

Anonymkode: c7ba9...c88

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Joda, men konsentrasjonen er jo noe høyere ytterst på høyrefløyen. Også for diverse annet rusk. Hvor mange justisministre var det de hadde som satt tiden ut...?

Hvor mange var det som måtte gå fordi de var omgangsvenn med statsministeren sist AP satt? 

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange var det som måtte gå fordi de var omgangsvenn med statsministeren sist AP satt? 

Du er klar over at justisministeren er øverste person med ansvar for lov og orden i regjeringen? En person man forventer kjenner lov og rett og følger reglene? Én uærlig justisminister er galt nok. En helt stripe er jo fullstendig sinnsykt!

Skrevet

Lov- og ordenpartiet... 

Anonymkode: c643a...896

Skrevet

Så vodt jeg husker var det ingen justisministre som måtte gå av på det grunnlaget i Stoltenbergs siste regjering. Den eneste som vel gikk av var Storberget? 

Anonymkode: 29722...afa

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så vodt jeg husker var det ingen justisministre som måtte gå av på det grunnlaget i Stoltenbergs siste regjering. Den eneste som vel gikk av var Storberget? 

Du er klar over at justisministeren er øverste person med ansvar for lov og orden i regjeringen? En person man forventer kjenner lov og rett og følger reglene? Én uærlig justisminister er galt nok. En helt stripe er jo fullstendig sinnsykt!

Jeg er på ingen måte tilhenger av FrP, men biter meg merke i at man alltid husker skandalene til FrP bedre enn alle de andre. 

HI her handler heller ikke om justisminister. 

Forøvrig vet jeg om minst en justisminister under AP som kjøpte sex fra minst to kvinner. Det er bare at de to ikke har sladret om det. De betalte for taushet

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på ingen måte tilhenger av FrP, men biter meg merke i at man alltid husker skandalene til FrP bedre enn alle de andre. 

HI her handler heller ikke om justisminister. 

Forøvrig vet jeg om minst en justisminister under AP som kjøpte sex fra minst to kvinner. Det er bare at de to ikke har sladret om det. De betalte for taushet

Innlegget jeg svarte på handlet om justisministre.

Hvis vi begynner å lage statistikk på lovbrudd og partitilhørighet eller regjeringsmedlemmer som har måttet gå av på grunn av "uakseptabel oppførsel" kommer FrP veldig dårlig ut. Du iknner "dritt" i alle partier, men i FrP er den konsentrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...