Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Var dere mye hjemme eller hadde du mye ærend som måtte gjøres? Søsken som du måtte følge opp og baby måtte være med? Anonymkode: 9d1ef...ba0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Veldig forskjellig fra barn til barn, jeg har fire stykker. Min form var ganske avgjørende, men også barnets form. Første barnet her hadde kolikk, og fjerde barnet var en skikkelig "high need" baby som krevde meg med hud og hår lenge. Tredje barnet var veldig laid back, fornøyd så lenge det var noen flere i samme rom. Gråt nesten aldri og var stort sett alltid blid. Tredje barnet sov dårlig om natten og var 1.5 år gammelt før det sov fra 20 til 06 På dagtid levde vi normalt som en barnefamilie gjør, og de var med på levering, henting og leking med søsken Anonymkode: 56fc2...d0a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Med første var vi mye hjemme. Hun ble syk og innlagt da hun var 10 dager gammel i tillegg, men bortsett fra trilleturer og en enkelt tur til butikken i blant var jeg hjemme. Med nr to var jo livet et annet. Storesøster skulle jo også følges opp og ha det bra. Med nr to var det både amme- og søvnproblemer så i nyfødttiden gjorde jeg intet uten om det jeg måtte. Det var en tøff periode! Anonymkode: 99577...ca6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Mest kos. Jeg var frisk og baby var frisk og det hjalp. Babyen sov så lenge han fikk ligge oppå meg, eller mens vi trillet tur. Mye amming, gulp og bæsjebleier, men sånn er det bare. Hadde ingen andre å ta hensyn til enn oss to, så vi gjorde det som passet oss. Anonymkode: 43821...bae
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 vi kosa oss utrolig mye hele tiden, mer krevende når det begynte og bli 4-5 mnd Anonymkode: cf7ca...232
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Svett, vått, vondt, fint, koselig, perfekt, forferdelig, frustrerende, kjedelig og spennende på samme tid. Levde som vanlig, akkurat som før. Bare en å ta hensyn til. Anonymkode: dddf1...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå