Gå til innhold

Innkalt til informasjonsmøte om AAP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man kalt inn på info møte om man får avslag? 
fikk innkalling i går, der stod det ingenting om at jeg får AAP kun at NAV  erkjenner at jeg har nedsatt arbeidsevne. 

Anonymkode: 179e1...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble og innkalt til info møte uten å ha fått AAP innvilget, og bare 1 uke før, hadde jeg vært på møte med hun som hadde saken min på Nav, og da fått beskjed om at jeg kom til å få avslag. Så jeg forsto jo ikke noe, men møtte opp på info møte. Og da kom saksbehandleren min innom, for å si at jeg hadde fått innvilget AAP. Så er ganske sikker på at du nå får innvilget AAP. Er jo ikke noe poeng å sende deg på info møte, om du får avslag.

Anonymkode: 7e8db...bfd

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble og innkalt til info møte uten å ha fått AAP innvilget, og bare 1 uke før, hadde jeg vært på møte med hun som hadde saken min på Nav, og da fått beskjed om at jeg kom til å få avslag. Så jeg forsto jo ikke noe, men møtte opp på info møte. Og da kom saksbehandleren min innom, for å si at jeg hadde fått innvilget AAP. Så er ganske sikker på at du nå får innvilget AAP. Er jo ikke noe poeng å sende deg på info møte, om du får avslag.

Tusen takk!  Jeg regner jo egentlig med at jeg har fått, siden jeg skal på møte 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmmm, aldri hørt om sånt møte engang jeg, er det noe nytt kanskje. Hva er det for?

Anonymkode: 63edb...83a

Skrevet

Før jeg fikk innvilget aap ble jeg også innkalt til et slikt møte. Jeg ba imidlertid om fritak fordi jeg visste hva det innebar. Mener saksbehandler da sa at møtene var for folk som får innvilget aap. Og det er det vel også fornuft i, for tviler på at Nav bruker ressurser på informere brukere om en stønad de har bestemt de ikke skal få ;)

Anonymkode: b82f7...45b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Før jeg fikk innvilget aap ble jeg også innkalt til et slikt møte. Jeg ba imidlertid om fritak fordi jeg visste hva det innebar. Mener saksbehandler da sa at møtene var for folk som får innvilget aap. Og det er det vel også fornuft i, for tviler på at Nav bruker ressurser på informere brukere om en stønad de har bestemt de ikke skal få ;)

Det er jo nav, ikke greit og skjønne hva de tenker med  😂😂 kanskje de ønsker å gjøre som Idol dere som står på bakerste rekke fikk AAP  dere i fremste rekke fikk ikke....

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo nav, ikke greit og skjønne hva de tenker med  😂😂 kanskje de ønsker å gjøre som Idol dere som står på bakerste rekke fikk AAP  dere i fremste rekke fikk ikke....

Ha-ha... ja, man kan aldri være sikker på hva den etaten driver med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...