Gå til innhold

Hva har du i medisinskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller egentlig, hva bør alle ha i medisinskapet? Føler vi mangler noe.

Anonymkode: 28da2...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kurv med diverse plaster, rensespray, kløstillende krem, hydrokortisonkrem, flåttang, pinsett osv. Diverse som er kjekt å ha til småting som skjer i løpet av sommeren. Utover det har jeg jodtabletter, paracet til barn og voksne og astmamedisin. Tror ikke vi trenger så mye mer enn det.

Anonymkode: 2677f...6ce

Skrevet

Har ikke medisinskap. Eneste "medisin" jeg har er en pakke paracet i veska i tilfelle hodepine.

Anonymkode: e54f2...f2d

Skrevet

Har paracet til voksne og barn, cetirizin og vermox. 

Anonymkode: 728da...b59

Skrevet

Paracet, bisolvon, bronkyl, aloe Vera, eurax, brulidin, bacimysin, syrenøytraliserende, plaster, gassbind, en hemoroidesalve, salve til rosacean min, xylocain, sinksalve og pyrisept. 

Skrevet

Jodtabletter, Voltarol gel, Ibux og Paracet, allergitabletter. Sterilt saltvann om noen må skylle øyne, plaster i forskjellige størrelser og strips.

Skrevet

Jeg har en kurv med mye rart, som har samlet seg over tid - plaster, plasterteip,støttebandasjer, mepore, mesoft, febermål, saks, hydrkortisonsalve, dexem krem, xylocainsalve, brulidin krem, voltarol gel, rhinox nesedråper, vaxol spray, compeed plaster, ibux, bisolvon, paracet, pyrisept, plasterfjerner, flåttfjerner, tablettdeler, tablettknuser og sikkert litt til.

Anonymkode: d6959...367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...