Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Eller egentlig, hva bør alle ha i medisinskapet? Føler vi mangler noe. Anonymkode: 28da2...00c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Jeg har en kurv med diverse plaster, rensespray, kløstillende krem, hydrokortisonkrem, flåttang, pinsett osv. Diverse som er kjekt å ha til småting som skjer i løpet av sommeren. Utover det har jeg jodtabletter, paracet til barn og voksne og astmamedisin. Tror ikke vi trenger så mye mer enn det. Anonymkode: 2677f...6ce
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Har ikke medisinskap. Eneste "medisin" jeg har er en pakke paracet i veska i tilfelle hodepine. Anonymkode: e54f2...f2d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Har paracet til voksne og barn, cetirizin og vermox. Anonymkode: 728da...b59
Optatium Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Paracet, bisolvon, bronkyl, aloe Vera, eurax, brulidin, bacimysin, syrenøytraliserende, plaster, gassbind, en hemoroidesalve, salve til rosacean min, xylocain, sinksalve og pyrisept.
amandine Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Jodtabletter, Voltarol gel, Ibux og Paracet, allergitabletter. Sterilt saltvann om noen må skylle øyne, plaster i forskjellige størrelser og strips.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Jeg har en kurv med mye rart, som har samlet seg over tid - plaster, plasterteip,støttebandasjer, mepore, mesoft, febermål, saks, hydrkortisonsalve, dexem krem, xylocainsalve, brulidin krem, voltarol gel, rhinox nesedråper, vaxol spray, compeed plaster, ibux, bisolvon, paracet, pyrisept, plasterfjerner, flåttfjerner, tablettdeler, tablettknuser og sikkert litt til. Anonymkode: d6959...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå