Gå til innhold

Avventer dere å bestille ferietur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke hysterisk men venter likevel. Redd for å ikke få igjen pengene hvis den må avlyses pga Coronasituasjonen.

Anonymkode: 8ced0...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel gått ut og sagt at turer som er bestilt før coronaviruset får man pengene igjen for, men ikke etter viruset. Men om det gjald overalt i verden husker jeg ikke.

Anonymkode: 951da...060

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har vel gått ut og sagt at turer som er bestilt før coronaviruset får man pengene igjen for, men ikke etter viruset. Men om det gjald overalt i verden husker jeg ikke.

Hvor har du hørt det? 

Anonymkode: 57224...4e1

Skrevet

Ja, vi avventer å planlegge ferie

Anonymkode: 090fd...155

Skrevet

Jeg venter av 2 grunner. For det første er flyplasser stedet der smitte skjer ekstremt lett, for det andre blir det billigere jo færre bestiller i god tid. Skulle egentlig hjem til påske (100 mil til hjembyen) men vurderer å ta bil istedet.

Anonymkode: 7c80c...648

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du det fra?? De store turoperatørene har sagt at de følger reiserådene. Dersom det blir råd om å ikke reise til ett reisemål så får man igjen det man har betalt 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke hysterisk men venter likevel. Redd for å ikke få igjen pengene hvis den må avlyses pga Coronasituasjonen.

Anonymkode: 8ced0...bdc

Sjekk reisevilkår hos operatør 😊. Vi har bestilt og skal bestille en tur til. Vi avventer litt da prisene sikkert går ned på grunn av viruset 

Skrevet

Jeg avventer. Utelukkende fordi vi har planlagt dra til de mest utsatte stedene i Norditalia. Skal kjøre bil ned.

Skrevet

Vi har bestilt både fly og hus i allerede, og reiser i midten av juli (med mindre det blir anbefalt å holde seg hjemme fra det området da).

Anonymkode: 60c75...3cb

Skrevet

Vi skal på Norgesferie så har bestilt. 

Anonymkode: b5326...e31

Skrevet

Vi reiser på hytta dette året, orker ikke å være bekymret for ferien.

Havnet mitt i en flystreik ene året. Alle langdistansefly fra flyplassen vår i Tyskland streiket. Vi stresset og styrte så mye. det gikk ET langdistansefly den dagen og det var vårt, alle andre ble kansellert.

Anonymkode: ce2e3...447

Skrevet

Vi avventer. Av erfaring skal det mye til før de går ut og fraråder å reise, mye lenger enn det jeg er komfortabel med. 
Ser for meg kaos på flyplasser i tillegg, ikke noe som frister. 
Så vi venter.

Skrevet

Vi skal egentlig til Spania (fastland) i påsken. Bestilte billetter for lenge siden. Vi drar med mindre det blir anbefalt noe annet. Hvis vi ikke allerede hadde bestilt, hadde jeg nok avventet, og sett hvordan dette utvikler seg. 

Skrevet

Vi skal i utgangspunktet tilbringe ferien i Sverige  hos familie i år, og det i seg selv er vel relativt risikofritt. (Skal kjøre bil.)

Men den første uka der er satt av til en stor internasjonal fotballcup. Og det er jeg mere usikker på om frister så veldig. Så der er jeg litt avventende. Vi får se hva arrangøren tenker om det etterhvert.

Skrevet

Vi hadde allerede planlagt sommerferie i Norge (i år som i fjor og året før der og året før der osv. osv.). Vi kjører bil og har med telt. I tillegg besøker vi venner og familie som vi bor hos om de er hjemme. Sommerferie «på loffen» er det beste - ikke noe vi må rekke eller steder vi må være.

Anonymkode: 4ebfa...56b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har bestilt både fly og hus i allerede, og reiser i midten av juli (med mindre det blir anbefalt å holde seg hjemme fra det området da).

Anonymkode: 60c75...3cb

Vi også.

Anonymkode: 718b2...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...