Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Jeg drikker cola hver dag å ofte flere for dagen. Når jeg var syk så var det 7 dager jeg ikke drakk cola å da hadde jeg kraftig hodepine hver dag. Når jeg begynte å drikke cola igjen så har ikke lenger hatt vondt i hodet. Men så mye sukker som det er i brus så er det absolutt ikke bra for helsen så nå vil kutte ned til å kun drikke det på lørdager. Noen her som har vært veldig avhengig av cola å prøvd å slutte? Klarte dere det? Noen tips på veien til meg? Å hvor lenge varte hodepinen? Anonymkode: 92775...7ca
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Jeg drakk flere bokser cola hver enste dag, det første jeg gjorde når jeg sto opp var å åpne en colaboks. En dag bestemte jeg meg for at nok er nok, og sluttet på dagen, kuttet ut det meste av godteri i tillegg. Nå drikker jeg cola en sjelden gang, men synes egentlig ikke det er så godt lenger. Jeg hadde aldri noe hodepine eller noen andre abstinenser. Anonymkode: b7a4e...112
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg drakk flere bokser cola hver enste dag, det første jeg gjorde når jeg sto opp var å åpne en colaboks. En dag bestemte jeg meg for at nok er nok, og sluttet på dagen, kuttet ut det meste av godteri i tillegg. Nå drikker jeg cola en sjelden gang, men synes egentlig ikke det er så godt lenger. Jeg hadde aldri noe hodepine eller noen andre abstinenser. Anonymkode: b7a4e...112 Hadde vært lettere om jeg ikke fikk abstinenser men her får jeg så vondt i hodet at ikke paracet hjelper en gang. Så må bare forhøre meg om hvor lenge jeg kan regne med å måtte gå gjennom hodepinen. Anonymkode: 92775...7ca
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hadde vært lettere om jeg ikke fikk abstinenser men her får jeg så vondt i hodet at ikke paracet hjelper en gang. Så må bare forhøre meg om hvor lenge jeg kan regne med å måtte gå gjennom hodepinen. Anonymkode: 92775...7ca Uff, det høres ikke noe greit ut, man blir jo ikke akkurat motivert til å slutte da. Anonymkode: b7a4e...112
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff, det høres ikke noe greit ut, man blir jo ikke akkurat motivert til å slutte da. Anonymkode: b7a4e...112 Nei sant det. Har ikke drukket cola idag med en tilfeldighet å hodepinen er tilbake. Anonymkode: 92775...7ca
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Hjelper det å erstatte koffeinen med noe annet en periode? Kaffe, koffeintabletter eller noe? Mot hodepinen, tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 5 timer siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev: Hjelper det å erstatte koffeinen med noe annet en periode? Kaffe, koffeintabletter eller noe? Mot hodepinen, tenker jeg Kaffe liker jeg ikke men kan jo prøve koffeintabletter Anonymkode: 92775...7ca
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 Du kan jo bytte den ut mot cola zero/cola uten sukker/Pepsi Max. Av de tre synes jeg definitivt Pepsi Max smaker best, men du må jo finne den du liker. Anonymkode: 5299e...17c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 Pepsi max synes jeg er så dårlig at jeg heller drikker vann. Men kan jo prøve en av de sukkerfri cola Anonymkode: 92775...7ca
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #11 Skrevet 6. mars 2020 Jeg er veldig glad i sjokolade, men for meg hjelper det å tenke på kaloriene. Det er 420 kalorier i én liter cola ser jeg. Hvor mange liter i uka drikker du? 3 liter er ca 1200 kalorier...nesten hele dagsbehovet. 4 liter er over dagsbehovet i kun cola.. Anonymkode: 1b1aa...1e7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 Eller kutte helt Cola? Hvorfor erstatte med noe annet dritt? Anonymkode: fddf5...d38
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 Kaffe-abstinenser gir hodepine hos meg, men det går over etter ca tre dager. Kan det være du hadde ekstra vondt i hodet fordi du var syk? Te inneholder også koffein, så du kan prøve det også. Anonymkode: 2e0c9...af9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller kutte helt Cola? Hvorfor erstatte med noe annet dritt? Anonymkode: fddf5...d38 For å slippe den helt jævlige hodepinen. Men jo prøve koffeintabletter istedet. Anonymkode: 92775...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå