Gå til innhold

Kjæreste ble sammen med kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Trenger å lufte noen tanker. Jeg har en eks som for noen år siden innledet er forhold med en felles bekjent av oss. Det hele var ganske stygt gjort, alle visste utenom meg. Vi flytter fra hverandre. I mellomtiden er han overså han meg fullstendig, ønsket null kontakt, og det var helt ok for meg. 

Siste 2 årene har vi hatt overfladisk kontakt. Det viser seg siden at han vil ha i pose og sekk. Dette er fullstendig uaktuelt. Jeg har ny mann og veldig lykkelig sammen med han. Samtidig kjenner jeg at jeg ønsker ikke at han skal få slippe unna disse hentydningene han kommer med (sex) dette har jeg på melding. Ønsker på et vis å gjøre fruen hans oppmerksom på dette men aner ikke hvordan. I grunn så fortjener de hverandre, samtidig så kjenner jeg litt på at nok er nok. 
noen som har tips til meg? 

Anonymkode: 15c57...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt dem begge ut! Høres ut som noen som graver etter oppmerksomhet og er ute etter om han fortsatt har noe han kan få fra deg. Vær glad han er en x slik han holder på og la hun finne ut av det selv. Du kommer til å få mer problemer om du blander deg, med mindre du elsker drama. De høres ikke gode ut. Han tok deg på hylla og tar deg ned igjen akkurat når han ønsker. Ikke la han! Blokker og kvitt deg med de begge. 

Anonymkode: bf150...5dd

Skrevet

Ikke involvér deg. Da blir du bare dratt inn i deres greier. Den beste hevnen er å faktisk distansere deg emosjonelt fra disse folka, og la dem slite med sine greier selv.

Anonymkode: cca62...b84

Skrevet

Dropp det.  Enkleste er det beste! Slett mannen fra telefonliste og SoMe.

Skrevet

Pass på at du ikke får verre ting på samvittigheten enn han. Du kan fort få svarteper. 
Gå videre.

Anonymkode: 5306d...9f8

Skrevet

Move on!!!!

Anonymkode: aeee8...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...