Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 I de siste 4-5 ukene har jeg hatt smerter i huden, som at d gjør vondt å stryke på huden. Spesielt i ansiktet og hodet. Børste håret har også vært vondt 😅 Hodepine innimellom. Ellers mye influensa følelse uten noe forkjølelse eller sånt, men følt meg nesten syk. Kroppen verker av og på. Idag har jeg hatt en fæl gangstere på bakside lår uten å ha trent. I tillegg til denne vondt på huden følelsen pp høyre skulder og brystkasse. Litt småsår i halsen idag. x Anonymkode: 7bf29...e79
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Ta en tur til legen du Anonymkode: 45189...546
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Legen mente dette bare var typisk utslitt av hverdagen symptomer og fikk beskjed om å roe ned.... Anonymkode: 7bf29...e79
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Ny time med ny lege. Tok du blodprøver og ble sjekket for feks vitaminmangel? Anonymkode: 2e3b8...0c6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Nei blei ikke sjekket for noe. Her får vi bare time hos fastlege. Har prøvd å få time hos annen lege men d går visst ikke😳 Står på venteliste hos annen fastlege. bor på bygden så er ikke bare å dra på Volvat for eksempel. Anonymkode: 7bf29...e79
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei blei ikke sjekket for noe. Her får vi bare time hos fastlege. Har prøvd å få time hos annen lege men d går visst ikke😳 Står på venteliste hos annen fastlege. bor på bygden så er ikke bare å dra på Volvat for eksempel. Anonymkode: 7bf29...e79 Sjekket for fibromyalgi? Jeg har det og får influensa følelse når jeg presser kroppen for langt Anonymkode: 07c55...272
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 Er ikke sjekket for det. Har siden fødsel nr 2 for 4år siden slitt med ustabile jernlager, et tilfelle av krystallsyken ble det sagt, og nå i fem uker m influensakropp. Føler meg helt ødelagt i kroppen og enkelte kvelder er jeg oppe i nærmere 38. Føles ut som 40😂🙈 Så kommer jeg meg noenlunde gjennom dagen og influensafølelsen blir verre utover dagen igjen. Klarer ikke trene plutselig og vet ikke om jeg skal pushe på over kneika. Magen er også mye tregere enn vanlig. Anonymkode: 7bf29...e79
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #8 Skrevet 5. mars 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke sjekket for det. Har siden fødsel nr 2 for 4år siden slitt med ustabile jernlager, et tilfelle av krystallsyken ble det sagt, og nå i fem uker m influensakropp. Føler meg helt ødelagt i kroppen og enkelte kvelder er jeg oppe i nærmere 38. Føles ut som 40😂🙈 Så kommer jeg meg noenlunde gjennom dagen og influensafølelsen blir verre utover dagen igjen. Klarer ikke trene plutselig og vet ikke om jeg skal pushe på over kneika. Magen er også mye tregere enn vanlig. Anonymkode: 7bf29...e79 Burde ta en ny sjekk ja. Mulig du går med en infeksjon i kroppen? Tok ikke legen CRP heller? Anonymkode: 2e3b8...0c6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 Tok ingen blodprøver🤔 Anonymkode: 7bf29...e79
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 Ville fått sjekket kyssesyken også, om jeg var deg. Ring tilbake til legen og si at slik kan du ikke ha det lenger, at du får feber om kveldene fordi du må presse deg for å gjøre ting du før fint gjorde uten problemer. Si at du må få en sjekk! Krev! Jeg hadde en idiot av en lege da jeg fikk kyssesyken. Fikk høre jeg var for gammel til å få det, så at jeg var hypokonder. Presset meg i trekvart år og endte med alvorlig leverbetennelse og ME. Anonymkode: 9f382...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå