Gå til innhold

Overgangsalder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er knappe 38 år. I det siste har jeg fått hetetokter, der det kjennes ut som at huden plutselig brenner. Jeg svetter mer om natten og sover dårligere. Jeg sliter med at jeg ikke får sove, tiltross for at jeg går på piller som skal gjøre meg trett. Jeg er humørsyk og veldig trist. Blir sår når jeg har sex, slimhinnene blir irriterte som om jeg reagerer allergisk. For et par år siden var det slik, men det kom seg når vi droppa kondom - så jeg tenkte at jeg kanskje reagerte på latex eller noe. Mister litt lysten, det hjelper ikke om jeg er våt heller. Det virker som slimhinnene ikke tåler at de blir berørt ... 😕 Kan det være overgangsalder allerede eller? Har noen lignede erfaring der det er andre grunner? 

Anonymkode: baafc...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje legge til at menstruasjonene mine har blitt gradvis voldsommere og vondere. Samt at de varierer i lengde. Noen ganger 3-4dager og andre 7-8 t.d. 

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Du bør bestille en legetime. 

Anonymkode: 2a8ba...176

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er knappe 38 år. I det siste har jeg fått hetetokter, der det kjennes ut som at huden plutselig brenner. Jeg svetter mer om natten og sover dårligere. Jeg sliter med at jeg ikke får sove, tiltross for at jeg går på piller som skal gjøre meg trett. Jeg er humørsyk og veldig trist. Blir sår når jeg har sex, slimhinnene blir irriterte som om jeg reagerer allergisk. For et par år siden var det slik, men det kom seg når vi droppa kondom - så jeg tenkte at jeg kanskje reagerte på latex eller noe. Mister litt lysten, det hjelper ikke om jeg er våt heller. Det virker som slimhinnene ikke tåler at de blir berørt ... 😕 Kan det være overgangsalder allerede eller? Har noen lignede erfaring der det er andre grunner? 

Skaff deg østrogenpiller.

Anonymkode: 348b1...3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...