Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 I løpet av døgnet eller hadde dere alltid feks body på? Anonymkode: ed361...7b6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Sønnen min ble født i november, han hadde alltod klær på seg. Datteren min ble født i august, hun kunne ligge i bare bleie. Anonymkode: b9de8...28a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Min minste er født i mai et år det var vanvittig varmt om sommeren. Hadde klærne mer av enn på! Begge ungene mine har klær-skrekk og kler av seg så fort de er innenfor døra hjemme. Veldig varme unger begge to. Det kan man egentlig vite når de er babyer, men så lenge man kjenner på babyen og passer på at de ikke er for varmt/kaldt så går det fint. Anonymkode: 56c13...ca0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Bare bleie (eller naken) på varmt badegulv og i varm sommertemperatur. Og ved samsoving. Ellers klær på. Anonymkode: f4c56...519
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Nei, jeg lot babyen ligge i senga. Anonymkode: 63d71...050
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Begge kunne ligge i bare bleia. De lå også nakene så mye som mulig. Jeg brukte aldri stellebord, men stellematte på badet så ungene lå nakene mens jeg vasket tøy, brettet osv. Beste måten å få gjort unna kjedelig husarbeid på for ungene var så fornøyde uten en trå på seg. Eldste har alltid vært varm, så tøy forsvinner fortsatt av så fort hun kommer inn døra. Nå som hun er 17år har hun lært seg at hun må rope ut som vi har besøk. Kjæresten har måtte lære å leve med at hun rusler rundt lettkledd hjemme (kan ikke tenke meg at han syns det er så ille. ) det er sjeldent ungene går i noe annet enn shorts og bh hjemme. Anonymkode: 9a00f...fa8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Bare på sommeren så klart. Anonymkode: 5ceb6...569
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Her ligger babyen ofte i bleia bare, pga varm baby. 🙊 Anonymkode: ed361...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå