Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Lurer litt på dette med leppene til oss kvinner.... Er dere menn opptatt av hvordan de ser ut? Bryr dere dere om de er tynne, fyldige, sminkede o.l.? Er lepper med fillers stygt eller sexy? Hvilke lepper er best å kysse? Er bare litt nysgjerrig 👄 Anonymkode: 2f86d...836
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Hvorfor spør du her hvor det er 99,9 prosent damer? De eneste mennene her er gærninger. Anonymkode: 3b6c9...70e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Det er en del menn her har jeg skjønt! Hvilket annet forum kan jeg spørre da? Anonymkode: 2f86d...836
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en del menn her har jeg skjønt! Hvilket annet forum kan jeg spørre da? Anonymkode: 2f86d...836 reddit eller kvinneguiden. Anonymkode: 9d50c...71d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en del menn her har jeg skjønt! H 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda, vi har en hatefull incel, en hatefull pilot og en hatefull trailersjåfør med liten tiss. Det de har felles er at de hater kvinner. Anonymkode: 3b6c9...70e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Jeg er ikke mann, men har fyldige lepper, naturlig. Dette har i hvert fall ført til veldig mange komplimenter (er ok pen ellers også), og noen mer grisete kommentarer av litt for fulle menn. Totalt sett sitter jeg med et inntrykk av at fyldige lepper er noe menn liker godt, spesielt orde "deilig" har blitt brukt om dem. Jeg tror, og det har mannen min bekreftet, at det spesielt er knyttet til BJ at fyldige lepper blir ansett som et pluss. Anonymkode: 46834...d60
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 (endret) 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Lurer litt på dette med leppene til oss kvinner.... Er dere menn opptatt av hvordan de ser ut? Bryr dere dere om de er tynne, fyldige, sminkede o.l.? Er lepper med fillers stygt eller sexy? Hvilke lepper er best å kysse? Er bare litt nysgjerrig 👄 Anonymkode: 2f86d...836 Mann her. Har aldri brydd meg om lepper, noen kvinner er mer sjarmerende enn andre, leppene har aldri hatt noen betydning i den vurderingen. To av mine favoritter er hertuginnen Kate og Tina Wulff, begge har tynne streklepper, så lepper betyr nok next to nothing for meg. Det er helheten som teller. Store lepper har jeg aldri likt. Men kombinasjonen, litt rundt ansikt, rød leppestift og hvit hud er veldig fint, når anledningen passer. Tina Wulff er forresten ganske like Kate egentlig. Anonymkode: 7941c...cd5 Endret 5. mars 2020 av Admin Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett. Admin
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #8 Skrevet 5. mars 2020 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Joda, vi har en hatefull incel, en hatefull pilot og en hatefull trailersjåfør med liten tiss. Det de har felles er at de hater kvinner. Anonymkode: 3b6c9...70e Jeg er ingen av disse, men er både mann og far. På grunn av den konstante strømmen av mannshatende kommentarer fra den feministiske venstresiden har jeg vanskelig for knall røde lepper, som er deres dresskode. Jeg er ellers ikke spesielt opptatt av lepper, men liker best det naturlige. Det meste som er tuklet med trekker nok ned. Spesielt godt liker jeg kvinner som ikke farger vekk grå hår, det sier noe om deres selvtillit og kvalitet. Anonymkode: 68d64...b10
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er ingen av disse, men er både mann og far. På grunn av den konstante strømmen av mannshatende kommentarer fra den feministiske venstresiden har jeg vanskelig for knall røde lepper, som er deres dresskode. Jeg er ellers ikke spesielt opptatt av lepper, men liker best det naturlige. Det meste som er tuklet med trekker nok ned. Spesielt godt liker jeg kvinner som ikke farger vekk grå hår, det sier noe om deres selvtillit og kvalitet. Anonymkode: 68d64...b10 Enda en kvinnehater, med andre ord. Anonymkode: 3b6c9...70e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enda en kvinnehater, med andre ord. Anonymkode: 3b6c9...70e Fordi jeg liker selvsikre kvinner som går for naturlige lepper og hår, eller fordi jeg ikke like feminister(med knallrød leppestift) som lar det gå sport i å komme med hatfulle kommentarer mot menn? Anonymkode: 68d64...b10
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi jeg liker selvsikre kvinner som går for naturlige lepper og hår, eller fordi jeg ikke like feminister(med knallrød leppestift) som lar det gå sport i å komme med hatfulle kommentarer mot menn? Anonymkode: 68d64...b10 Fordi du postulerer en hatfront som bare finnes i ditt eget hode. Anonymkode: 3b6c9...70e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi du postulerer en hatfront som bare finnes i ditt eget hode. Anonymkode: 3b6c9...70e Til info så kom ikke "hatefull incel, en hatefull pilot og en hatefull trailersjåfør med liten tiss" fra mitt hode. Det er en hatfront som kom fra deg det! Jeg skrev at jeg liker naturlige kvinner, spesielt de som ikke farger vekk grå hår, da det sier noe om deres selvtillit og kvalitet. Anonymkode: 68d64...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå