Gå til innhold

Tenker du at damen i ff forholdet blir utnyttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører holdningene til menn her. 

Tenker på seg selv og pelmer henne ut rett etter tømming og hun skal ikke ha sex med andre. De har det gjerne selv, men vil ikke at hun skal ha det. 

Anonymkode: 034af...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De av oss som er på FDS vet at de kvinnene blir sett ned på av LVM og utnyttet. HVW vetter mennene bedre.

Anonymkode: 138ae...d72

Skrevet

Hæh?

Anonymkode: ab7b4...23c

Skrevet

Det er en gjensidig utnyttelse hvor de kun kan ønske at den andre ikke har sex med andre, men ikke bestemme det

Anonymkode: 6374a...b33

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er en gjensidig utnyttelse hvor de kun kan ønske at den andre ikke har sex med andre, men ikke bestemme det

Anonymkode: 6374a...b33

Korrekt !   Jeg utnytter han like mye som omvendt, og vi er ikke eksklusive.

Anonymkode: e38d4...5dd

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hører holdningene til menn her. 

Tenker på seg selv og pelmer henne ut rett etter tømming og hun skal ikke ha sex med andre. De har det gjerne selv, men vil ikke at hun skal ha det. 

Anonymkode: 034af...98a

Nå er jeg dame, men, hun eller han er ikke en ff om hun/han blir pælmet ut etter sex. Sånn fungere det i hvert fall ikke med de to jeg har. (mann og dame) Vi er venner utenom, vi ser film, lager middag sammen, etc. 

Skrevet

Jeg har hatt to FF, og er dame. Jeg har da ikke blitt utnyttet av de, jeg ønsket sex med en fast person, men ikke forhold, de ønsket det samme. Og må bare si at begge de to mennene, var 2 flotte menn, som behandlet meg svært bra, og med respekt. Iblant overnattet de, og noen få ganger fant vi på noe annet. 

Men jeg har vært i et forhold hvor jeg følte at jeg ble utnyttet, var sammen med en mann som sa vi var kjærester, at han var forelsket i meg, elsket meg, vi skulle gifte oss, flytte sammen osv. Vi var sammen i 1,5 år, fant ut at han var kun forelsket i meg de 3 første månedene, etter det hadde han overhodet ingen følelser for meg, men siden vi hadde så bra sex, så beholdt han meg, til han fant en annen. Og sånn ble jeg jo dumpet, da han hadde funnet seg en annen. Jeg ville mye heller blitt dumpet etter 3 mnd, enn etter 1,5 år. 

Anonymkode: 91127...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...