Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Dette med å gå igjennom regningskontoen og hva som ikke bør trekkes der. Så kjekt. Kunne flytte de over til buffer sparing. Har lite penger så dette var kjekt 😊 Anonymkode: 7567e...7c2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Dette innlegget gir ingen mening. Spart 929 kroner ved å stoppe betalinger? Eller forsøker du å fortelle at du har sagt opp for eksempel et Netflix-abonnement for å spare penger? Anonymkode: 0f498...357
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Hva har du spart på sa du? Trekt noe fra en annen konto? Du har jo ikke spart noe da, du har bare tatt pengene fra et annet sted... Anonymkode: 2b51b...696
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Kanskje jeg formulerte meg dårlig. Sorry. Har stoppet abbonement på trening i en periode. Der sparte jeg og 2 mnd av lisensen og noe på strømregningen som ikke var så høy som jeg trekker til regningskonto. Det blir jo sparing når de ikke kommer til å bli trekt fra regningskonto. Anonymkode: 7567e...7c2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje jeg formulerte meg dårlig. Sorry. Har stoppet abbonement på trening i en periode. Der sparte jeg og 2 mnd av lisensen og noe på strømregningen som ikke var så høy som jeg trekker til regningskonto. Det blir jo sparing når de ikke kommer til å bli trekt fra regningskonto. Anonymkode: 7567e...7c2 Og det som er til overs på regningkontoen kaster du? Om du ikke trener er det jo like greit å si opp abonnementet. Anonymkode: 81622...711
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det som er til overs på regningkontoen kaster du? Om du ikke trener er det jo like greit å si opp abonnementet. Anonymkode: 81622...711 Det må jo være der til regningene som kommer. Har budsjett. Og har ca 2 mnd på forskudd på regningskonto. En slags buffer., Har stoppet pga skade så kan ikke trene på en god stund. Anonymkode: 7567e...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå