Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Har sett dette noen ganger og da er det kjendiser som har masse penger som skal spare. Helt latterlig spør du meg. De har masse penger så en liten justering så er det gjort. Og de snakker om å ikke få sove om natten. De vet ikke hva bekymring ang dette er. Jeg får ikke sove om natten med tanke på pensjon og det er med rett. Blir bare provosert av dette. Anonymkode: 3e738...573
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Elsker det programmet, og Silje er så søt. Anonymkode: 917a5...239
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Da vil jeg anbefale at du lar være å se på det, HI. Jeg synes det er morsomt å se på det. 👍 Anonymkode: 8c528...4c8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Greit nok sånnsett, men disse folkene sliter ikke med økonomi og trenger egentlig hjelp til noe. Så er bare underholdning egentlig. De er stin i penger. Anonymkode: 3e738...573
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Greit nok sånnsett, men disse folkene sliter ikke med økonomi og trenger egentlig hjelp til noe. Så er bare underholdning egentlig. De er stin i penger. Anonymkode: 3e738...573 Det er jo ikke helt sant at de ikke sliter med økonomi. De har bare andre utfordringer enn folk med «normale» inntekter. John Arne Riise fikk jo ikke lån til å få kjøpt huset de ville ha en gang. Og nå har det jo nylig kommet frem at han er slått konkurs. Igjen. Kristin Gjelsvik og samboeren klarte aldri å få «spart opp» til bryllup og hva-det-nå-var. Det handler om bevisstgjøring av forbruk. Det er det nok flere enn kjendiser som trenger. Selv om jeg ikke har så god råd som disse folka, så har jeg faktisk blitt inspirert til å se på mitt eget forbruksmønster ift feks mat og småinnkjøp «på farta». Anonymkode: 8c528...4c8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Dette er jo ikke luksusfellen, så du kan ikke se på det som det. Dette er folk med gode lønninger, som har et høyt forbruk, men som trenger bevisstgjøring. Det er rett og slett en helt annen type program. Det er jo ikke sånn at du må føle du kjenner deg igjen i alle program du ser, og om du føler program hvor du ikke er i "samme båt" som dem det handler om bare gir deg frustrasjoner så må du se noe annet. Anonymkode: 288b3...f0b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke helt sant at de ikke sliter med økonomi. De har bare andre utfordringer enn folk med «normale» inntekter. John Arne Riise fikk jo ikke lån til å få kjøpt huset de ville ha en gang. Og nå har det jo nylig kommet frem at han er slått konkurs. Igjen. Kristin Gjelsvik og samboeren klarte aldri å få «spart opp» til bryllup og hva-det-nå-var. Det handler om bevisstgjøring av forbruk. Det er det nok flere enn kjendiser som trenger. Selv om jeg ikke har så god råd som disse folka, så har jeg faktisk blitt inspirert til å se på mitt eget forbruksmønster ift feks mat og småinnkjøp «på farta». Anonymkode: 8c528...4c8 I episoden med Riise mener jeg Silje ble rett og slett lurt/brukt for at de skulle få kjøpt det huset. Det var skikkelig ubehagelig å se på. Galskap med det pengefoebruket deres! Anonymkode: 07ad8...ee3
Blop Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Synes det er rart at disse kjendisene blir overrasket over at det er penger å spare på å handle på en annen matbutikk. Og at de ikke ser på kilopris.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke helt sant at de ikke sliter med økonomi. De har bare andre utfordringer enn folk med «normale» inntekter. John Arne Riise fikk jo ikke lån til å få kjøpt huset de ville ha en gang. Og nå har det jo nylig kommet frem at han er slått konkurs. Igjen. Kristin Gjelsvik og samboeren klarte aldri å få «spart opp» til bryllup og hva-det-nå-var. Det handler om bevisstgjøring av forbruk. Det er det nok flere enn kjendiser som trenger. Selv om jeg ikke har så god råd som disse folka, så har jeg faktisk blitt inspirert til å se på mitt eget forbruksmønster ift feks mat og småinnkjøp «på farta». Anonymkode: 8c528...4c8 Riise var med på programmet kun for å få det lånet, som han ikke fikk uten Silje. Han var aldri interessert i å forandre på noe som helst, ikke det dugg interessert i bevisgjøring av eget forbruk. Anonymkode: 9e75c...f3e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: I episoden med Riise mener jeg Silje ble rett og slett lurt/brukt for at de skulle få kjøpt det huset. Det var skikkelig ubehagelig å se på. Galskap med det pengefoebruket deres! Anonymkode: 07ad8...ee3 Ja, lurt trill rundt. Anonymkode: 9e75c...f3e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Riise var med på programmet kun for å få det lånet, som han ikke fikk uten Silje. Han var aldri interessert i å forandre på noe som helst, ikke det dugg interessert i bevisgjøring av eget forbruk. Anonymkode: 9e75c...f3e Korleis veit du det? Anonymkode: 917a5...239
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Korleis veit du det? Anonymkode: 917a5...239 Har du sett programmet? Det er ganske åpenlyst, syns jeg - det virker ikke som han er spesielt interessert i å skjule det engang. Anonymkode: 07ad8...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå