Gå til innhold

I lomma på Silje!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett dette noen ganger og da er det kjendiser som har masse penger som skal spare. Helt latterlig spør du meg. De har masse penger så en liten justering så er det gjort. Og de snakker om å ikke få sove om natten. De vet ikke hva bekymring ang dette er. 

Jeg får ikke sove om natten med tanke på pensjon og det er med rett. 

Blir bare provosert av dette. 

 

Anonymkode: 3e738...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det programmet, og Silje er så søt. 

Anonymkode: 917a5...239

Skrevet

Da vil jeg anbefale at du lar være å se på det, HI. 
Jeg synes det er morsomt å se på det. 👍

Anonymkode: 8c528...4c8

Skrevet

Greit nok sånnsett, men disse folkene sliter ikke med økonomi og trenger egentlig hjelp til noe. Så er bare underholdning egentlig. De er stin i penger. 

Anonymkode: 3e738...573

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Greit nok sånnsett, men disse folkene sliter ikke med økonomi og trenger egentlig hjelp til noe. Så er bare underholdning egentlig. De er stin i penger. 

Anonymkode: 3e738...573

Det er jo ikke helt sant at de ikke sliter med økonomi. De har bare andre utfordringer enn folk med «normale» inntekter. 
 

John Arne Riise fikk jo ikke lån til å få kjøpt huset de ville ha en gang. Og nå har det jo nylig kommet frem at han er slått konkurs. Igjen. 

Kristin Gjelsvik og samboeren klarte aldri å få «spart opp» til bryllup og hva-det-nå-var. 

Det handler om bevisstgjøring av forbruk. Det er det nok flere enn kjendiser som trenger. Selv om jeg ikke har så god råd som disse folka, så har jeg faktisk blitt inspirert til å se på mitt eget forbruksmønster ift feks mat og småinnkjøp «på farta». 

Anonymkode: 8c528...4c8

Skrevet

Dette er jo ikke luksusfellen, så du kan ikke se på det som det.

Dette er folk med gode lønninger, som har et høyt forbruk, men som trenger bevisstgjøring. Det er rett og slett en helt annen type program.

Det er jo ikke sånn at du må føle du kjenner deg igjen i alle program du ser, og om du føler program hvor du ikke er i "samme båt" som dem det handler om bare gir deg frustrasjoner så må du se noe annet.

Anonymkode: 288b3...f0b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke helt sant at de ikke sliter med økonomi. De har bare andre utfordringer enn folk med «normale» inntekter. 
 

John Arne Riise fikk jo ikke lån til å få kjøpt huset de ville ha en gang. Og nå har det jo nylig kommet frem at han er slått konkurs. Igjen. 

Kristin Gjelsvik og samboeren klarte aldri å få «spart opp» til bryllup og hva-det-nå-var. 

Det handler om bevisstgjøring av forbruk. Det er det nok flere enn kjendiser som trenger. Selv om jeg ikke har så god råd som disse folka, så har jeg faktisk blitt inspirert til å se på mitt eget forbruksmønster ift feks mat og småinnkjøp «på farta». 

Anonymkode: 8c528...4c8

I episoden med Riise mener jeg Silje ble rett og slett lurt/brukt for at de skulle få kjøpt det huset. Det var skikkelig ubehagelig å se på. Galskap med det pengefoebruket deres! 

Anonymkode: 07ad8...ee3

Skrevet

Synes det er rart at disse kjendisene blir overrasket over at det er penger å spare på å handle på en annen matbutikk. Og at de ikke ser på kilopris. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke helt sant at de ikke sliter med økonomi. De har bare andre utfordringer enn folk med «normale» inntekter. 
 

John Arne Riise fikk jo ikke lån til å få kjøpt huset de ville ha en gang. Og nå har det jo nylig kommet frem at han er slått konkurs. Igjen. 

Kristin Gjelsvik og samboeren klarte aldri å få «spart opp» til bryllup og hva-det-nå-var. 

Det handler om bevisstgjøring av forbruk. Det er det nok flere enn kjendiser som trenger. Selv om jeg ikke har så god råd som disse folka, så har jeg faktisk blitt inspirert til å se på mitt eget forbruksmønster ift feks mat og småinnkjøp «på farta». 

Anonymkode: 8c528...4c8

Riise var med på programmet kun for å få det lånet, som han ikke fikk uten Silje. Han var aldri interessert i å forandre på noe som helst, ikke det dugg interessert i bevisgjøring av eget forbruk.

Anonymkode: 9e75c...f3e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

I episoden med Riise mener jeg Silje ble rett og slett lurt/brukt for at de skulle få kjøpt det huset. Det var skikkelig ubehagelig å se på. Galskap med det pengefoebruket deres! 

Anonymkode: 07ad8...ee3

Ja, lurt trill rundt.

Anonymkode: 9e75c...f3e

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Riise var med på programmet kun for å få det lånet, som han ikke fikk uten Silje. Han var aldri interessert i å forandre på noe som helst, ikke det dugg interessert i bevisgjøring av eget forbruk.

Anonymkode: 9e75c...f3e

Korleis veit du det? 

Anonymkode: 917a5...239

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Korleis veit du det? 

Anonymkode: 917a5...239

Har du sett programmet? Det er ganske åpenlyst, syns jeg - det virker ikke som han er spesielt interessert i å skjule det engang.

Anonymkode: 07ad8...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...