Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Er det noe sammenheng her? Anonymkode: 1f856...747
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Har du mye gjeld har du jo mye renter å trekke fra, om det er det du mener? Anonymkode: d2fe8...273
Sølvpanter Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Man får lavere skatt når man har mye gjeld, men dette pleier jo å være beregnet i skattekortet. Så med mindre du fikk gjelden i fjor og ikke har justert skatten, så blir det neppe noe mer igjen på skatten enn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå