GĂ„ til innhold

Stemmer dette? 🙁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt listerin munnskyll i mange Är. Stemmer det at denne misfarger tennene? 

Anonymkode: c639a...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Listerin skal ikke misfarge, men Corsodyl gjÞr det. 

Anonymkode: 78de3...eee

Skrevet

Var ei som fortalte at listerine ogsĂ„ misfarger. Ble litt fortvilet da jeg har emaljeproblemer fra fĂžr sĂ„ bleke tenner utgĂ„r for min del. Derfor utrolig kjedelig om skyllingen gjĂžr de misfarget â˜č

Skrevet

Vet ikke noe om misfarging. Men jeg har lest at listerine inneholder for lite fluor og skyller bort fluoren fra tannpastaen, og er derfor mer skadelig enn nyttig.

Anonymkode: c5214...ea6

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke noe om misfarging. Men jeg har lest at listerine inneholder for lite fluor og skyller bort fluoren fra tannpastaen, og er derfor mer skadelig enn nyttig.

Anonymkode: c5214...ea6

Det stemmer. I tillegg inneholder det alkohol, og er dermed frarÄdet Ä bruke daglig over lengre til (kan gi skader/sÄrhet i munnslimhinnen, og i verste fall fÞre til kreft).

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Brukt listerin munnskyll i mange Är. Stemmer det at denne misfarger tennene? 

Bruker ogsÄ denne, har ogsÄ brukt den i mange Är og jeg har hvite tenner... 

Anonymkode: efda0...1ba

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var ei som fortalte at listerine ogsĂ„ misfarger. Ble litt fortvilet da jeg har emaljeproblemer fra fĂžr sĂ„ bleke tenner utgĂ„r for min del. Derfor utrolig kjedelig om skyllingen gjĂžr de misfarget â˜č

Ser du noen ny farge, da?? Hvis du har brukt det i mange Är og ikke selv kan se endring, hva er da problemet!

Anonymkode: f4626...6e5

Skrevet

Nei, den misfarger ikke tennene.

Men den skyller vekk flouren du har "pusset inn" i tennene med kost og tannkrem, sÄ nyeste rÄdene fra tannlegene er Ä droppe den skyllen etter tannpuss. Da er det i tilfelle bedre Ä skylle fÞr tannpuss.

Anonymkode: de473...72b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser du noen ny farge, da?? Hvis du har brukt det i mange Är og ikke selv kan se endring, hva er da problemet!

Er du alltid en sÄ sur og grinete kjerring? Stakkars dine barn, din mann og dine venner om du har noen. Tvilsomt. SelvfÞlgelig ser man endring i farge over mange Är.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du alltid en sÄ sur og grinete kjerring? Stakkars dine barn, din mann og dine venner om du har noen. Tvilsomt. SelvfÞlgelig ser man endring i farge over mange Är.

Du vil ha fargeforandringer over mange Är uansett. Det trenger ikke skyldes munnskyllevannet. Det kommer av en kombinasjon av fÞdevarer og at pulpa forsnevres med alderen. Listerine er noen ganger anbefalt nettopp fordi det ikke misfarger tennene slik Corsodyl gjÞr, men ingen av dem skal brukes daglig over lang tid. 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ditt svar er jo 100000 ganger verre đŸ˜«! 

Anonymkode: ec4cd...072

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er vel ikke sur for om jeg spÞr om hun har de symptomene hun frykter. Det blir jo som Ä spÞrre "kan man fÄ hodepine av kaffe?"
Aner ikke, har du hodepine nÄr du drikker kaffe eller ikke? Hvis ikke, sÄ gjelder det kanskje noen andre og ikke deg?? Dette er jo en no-brainer!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...