Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Etter innlegg her for litt siden prøvde jeg å lese litt om det og sjekke, men er stadig like usikker. Jeg er angivelig i risikosonen fordi jeg er slank, har født mange barn og alle barna har vært store, altså jeg hadde stort SF-mål. Men når jeg kjenner nede i magen så sliter jeg med å avgjøre om det er mellomrom eller ikke. Under navlen merker jeg ikke noe, rett over er det som om når man holder fingrene på en hånd normalt ved siden av hverandre og så tar fingeren på den andre hånden og stikker ned mellom to av fingrene på den første hånden. Fingeren blir stoppet, men det er liksom "kanter" på begge sider. Er dette da tegn på delte muskler, litt delte, eller er de da lukket? Anonymkode: 71f23...98d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Hvilken rolle spiller det? Se på bilder av Gwen Stefani og fotballfrua, begge har delte magemuskler og lever fint med det 😊 Mine er også litt delte, men det går helt fint altså. Anonymkode: ba502...8e7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvilken rolle spiller det? Se på bilder av Gwen Stefani og fotballfrua, begge har delte magemuskler og lever fint med det 😊 Mine er også litt delte, men det går helt fint altså. Anonymkode: ba502...8e7 Jeg bare lurer, rett og slett. Nysgjerrighet 😊 HI Anonymkode: 71f23...98d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bare lurer, rett og slett. Nysgjerrighet 😊 HI Anonymkode: 71f23...98d Se på bildene av Gwen Stefani så ser du hva du skal kjenne etter, google "Gwen Stefani delte magemuskler" og se på bildene som kommer opp, så ser du tydelig glippen du skal kjenne etter. Anonymkode: ba502...8e7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se på bildene av Gwen Stefani så ser du hva du skal kjenne etter, google "Gwen Stefani delte magemuskler" og se på bildene som kommer opp, så ser du tydelig glippen du skal kjenne etter. Anonymkode: ba502...8e7 Ok, takk! Da tror jeg ikke at jeg har delte magemuskler, i hvert fall har jeg ikke en sånn glipe. HI Anonymkode: 71f23...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå