Gå til innhold

Flau jeg ble....🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til gynokolog igår og som alle vet er ikke det en deilig opplevelse!Jeg la meg ned i stolen og han gjor sitt, endte med at jeg stønnet!!!?!?

Han gjorde ingenting galt bare for å understreke det, men jeg er så sykt følsom for tiden!Han var inni meg med en finger (Sjekke knipeteknikk)og streifet forbi klitoris og jeg bare «ååååh!»....ja jeg ble flau og prøvde å le det bort, han sa det var en helt normal reaksjon, men really???!?Aldri hørt om andre som har hatt nytelse av å sitte å brette fram «stellet»🤦‍♀️😅

Anonymkode: e27d1...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jeg skrev feil..gynekolog😅uff gikk litt fort der

Skrevet

Dette var bare et utrolig pinlig forsøk på en eller annen meningsløs fantasi. 

Sannsynligheten er stor for at du er en mann som håper å høre at andre jenter får orgasme hos gynekolog. 

Anonymkode: 59b22...8a2

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette var bare et utrolig pinlig forsøk på en eller annen meningsløs fantasi. 

Sannsynligheten er stor for at du er en mann som håper å høre at andre jenter får orgasme hos gynekolog. 

Anonymkode: 59b22...8a2

Det er nok dessverre en sann historie🤦‍♀️Jeg går aldri tilbake🙈

Skrevet

Knipeteknikk? Var dette noe du ba om selv, om å få sjekket? Hvorfor? 
Jeg finner hele historien noe merkelig.. 

Anonymkode: c3301...32a

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Knipeteknikk? Var dette noe du ba om selv, om å få sjekket? Hvorfor? 
Jeg finner hele historien noe merkelig.. 

Anonymkode: c3301...32a

Ja trodde det var vanlig?Jeg sa at jeg hadde en tyngdefølelse i underlivet og redd noe var galt.Da spurte han om han skulle sjekke om jeg kneip riktig for jeg var usikker.Alt var ok.1 år siden fødsel.

Skrevet

Har aldri opplevde, og syns det er merkelig å påstå at man stønner av ett kjapt trykk på klitoris 😂 

Om å kjenne om man kniper riktig er vanlig, i endetarm også om man har noen problemer. 

Anonymkode: 7ebda...adf

Skrevet

At gynekologen har en finger inni for å sjekke knipefunksjon er vanlig. Jeg har også stønnet, men mer sånn type stønn pga det er ubehagelig. Tror nok gynekologer er vant til å høre diverse lyder under en slik undersøkelse, så tror du kan ta det helt med ro 😊

Anonymkode: 9d636...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...