Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Er på jakt etter regnklær til 8 og 10 åringen. Finnes det på klesbutikk, type HM, Cubus eller KappAhl. Eller må ein på sportsbutikk. Har ikke obs eller Europris i nærheten. Anonymkode: d1c28...019
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Kan muligens finne til 8 åringen på kjedebutikk, men til større barn har de ikke noe som er brukbart nok. Så må nok på sportsbutikk e.l ja. Anonymkode: 379a8...735
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Ingen av mine barn har regntøy egentlig. De har allværsjakke som er vanntett, og en allværsbukse i sekken. Opp til de var 8-12 år brukte de HH sin bukse, veldig fornøyd med den. Etter det har vi bare kjøpt en på f.eks Sport outlet. https://www.xxl.no/helly-hansen-shelter-pant-skallbukse-barn-svart/p/1048453_1_style?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAiAnfjyBRBxEiwA-EECLO-4H13RY075ronh2z2T7Nzi8876XWuYBCKEfnFnXqoHlCnrk186iBoC5K0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds/ Alltid hatt en vår/høstjakke som har hatt høy vannsøyle og vært vindtett da, brukt mye i allslags vær. Akkurat nå har 10-åringen en fra Stormberg, tror det er forrige modell av denne: https://www.stormberg.com/no/finnskogen-skalljakke-jente-8-14 Anonymkode: ea17c...c01
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Mine unger har hatt Helly Hansen regntøy i alle år. Tynt og lett gummitøy. Det er behagelig å ha på seg, blir ikke så klamt og tåler mye. Jeg kjøpte det til meg selv og begge ungene spurte om de kunne få likt og det er alltid samme de vil ha når de trenger nytt. Nå har eldste stjålet mitt nye regnsett, jeg måtte kjøpe nytt etter nesten ti år. Det var vel brukt siden jeg sykler til jobb året rundt og kan ikke alltid henge til tørk på jobb, så ganske imponert at det holdt så lenge. Kjøpe ett på europris siden butikken ligger rett nedi gata, det er langt ifra like godt, men går greit når jeg bare sykler til og fra jobb. Ikke noe regntøy jeg vil gå på tur med. Eldstebarnet stjeler buksa, for den er super når hun kjører moped med. (Tror hun egentlig bare vil skåne sitt sett, for jeg er ganske sikker på at hun har noe som passer. ) Minsta mi er også en aktiv unge. En unge som alltid fikk hul i bukser etter å ha klattret i trær og leka rundt, men regntøyet klarte hun aldri å ødelegge. Ikke det billigste regntøyet, men faktisk overraskende billig til å være så bra. Det er helt sort og det har det vært i mange år, så kan mikse og trikse nye og gamle deler uten at det synes. Anonymkode: fe7e1...48d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 Anbefaler sterkt kattnakken☺️Fra baby-voksen.Hatt det til hele familien og aldri noe feil med.Absolutt beste regntøyet.Brukes av barn og voksne i barnehagen her😃 Anonymkode: 85b0f...cad
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Jeg er veldig fornøyd med katnakken 😀 Anonymkode: 09b5a...601
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Her har 10 åringene Bergans allværsjakke, tror den heter Folven. Som bukse har de Heldre, kjøpt på Sport Outlet. Den har 10 el 15000 i vannsøyle. Veldig tynn og myk bukse. De var ute og lekte flere timer i snøslaps uten å bli våte. Anonymkode: 98336...b51
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Ja, eldste vil bruke allværsjakken sin og så kjøpe bukse i tillegg. Anonymkode: d1c28...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå