Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Hvordan kan jeg klare å skjule at jeg er gravid lengst mulig? Jeg har ikke fortalt det til noen og vil det skal fortsette sånn. Jeg får ikke så stor mage og TROR ikke den popper ut ordentlig før rundt uke 35. Hvis jeg kan skjule det frem til fødsel hadde det vært det beste. Anonymkode: 5a579...636
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Gå med hettegenser og ellers posete klær som ikke avslører så mye former? Men altså, folk ser det gjerne på deg uansett. Jeg ser på mine kollegaer og venninner at de er gravide fra de er 1-2 mnd på vei. Ikke på magen altså, men ansiktet, gangen, kroppsspråk osv. Jeg sier ikke noe før de selv er klar for å fortelle, men jeg går jo og venter litt på det. Så lenge du har folk, spesielt voksne kvinner, rundt deg, er det garantert en del som vil se det på deg uansett. Anonymkode: 5d5ce...cf7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kan jeg klare å skjule at jeg er gravid lengst mulig? Jeg har ikke fortalt det til noen og vil det skal fortsette sånn. Jeg får ikke så stor mage og TROR ikke den popper ut ordentlig før rundt uke 35. Hvis jeg kan skjule det frem til fødsel hadde det vært det beste. Anonymkode: 5a579...636 Hvorfor vil du ikke vise magen? Anonymkode: 8a83b...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå