Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Min nye kjæreste har en usedvanlig liten penis når den er slapp, nesten som en liten gutt. Men når han har ereksjon er den stor som en vanlig gjennomsnittlig voksen manns penis (ca 13 - 15 cm vil jeg tro) Er det vanlig? Har ikke sett det før. Anonymkode: e4d90...1d3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Min nye kjæreste har en usedvanlig liten penis når den er slapp, nesten som en liten gutt. Men når han har ereksjon er den stor som en vanlig gjennomsnittlig voksen manns penis (ca 13 - 15 cm vil jeg tro) Er det vanlig? Har ikke sett det før. Anonymkode: e4d90...1d3 Slapp og erigert er to helt ulike ting. Alle leger sier det du forteller nå: man kan ikke bedømme ut fra slapp tilstand. Anonymkode: 16e65...c7c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Hvor mange peniser har du sett i ditt liv? Første mannen du er med, eller? 😅 De er jo mye mindre når de er slappe. Anonymkode: 13eb6...2d9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange peniser har du sett i ditt liv? Første mannen du er med, eller? 😅 De er jo mye mindre når de er slappe. Anonymkode: 13eb6...2d9 Neida, de er ikke alltid så mye mindre når de er slappe. Hvor mange peniser har du sett da?!? Hi, det er helt normalt. Noen har en grower, andre en shower😂 Altså; noen vokser veldig i erigert tilstand, mens noen er nesten like store slapp og erigert. Anonymkode: da43f...c03
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 He's a grower, not a shower. Sånn er mannen min også, mini i slapp tilstand men 19cm hard. Hvorfor vet jeg det? Jeg målte han da han trodde han hadde liten penis siden alle i dusjen (gym,basseng) hadde mye større enn han. Han har virkelig ikke liten penis, faktisk hadde vi hatt problemer om han var noe større. Måtte spørre han om han trodde alle peniser vokste like mye i % og hvor stor penis han tror de andre har. Hahaha, for han er 2-3 cm slapp og 19 cm hard så en med penis på 6-7 cm slapp er de da 40cm hard. Han skjønte poenget. Faktisk så er etter min erfaring de med små peniser i slapp tilstand ofte de som er størst når de er harde. Hvorfor vet jeg ikke. Mange som har stor i slapp tilstand vokser ikke så mye når de blir hard. Anonymkode: dd740...d28
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Det er en grunn til at uttrykket «He’s a grower, not a shower» eksisterer 😛 Har opplevd begge deler. Eksen sin var stort sett lik i slapp og erigert tilstand i størrelse. Kjæresten jeg har nå vokser rundt 4-5 ganger tror jeg (ikke målt, tar det på øyemål 🙈). Anonymkode: 31146...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå