Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Fire medarbeidere er satt i karantene. Jeg har mulighet til hjemmekontor, men jobber egentlig bedre på kontoret. Usikker på om jeg skal dra eller jobbe hjemmefra. Anonymkode: 294e0...52c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Så lenge de ikke er påvist covid-19, og du ikke er satt i karantene, så hadde jeg dratt. Du trenger jo ikke å kysse/klemme på alle, og holde deg på kontoret, frem til du ser om de får påvist virus og du selv evt blir tatt ut. Anonymkode: afa8d...5d5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Jeg hadde jobbet hjemmefra. Anonymkode: fb055...6f6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Hadde jobbet hjemmeneifra om jeg hadde hatt den muligheten. Jeg er ikke av den hysteriske sorten heller, men når du har muligheten og du jobber med noen i karantene så hadde jeg heller gjort det. Anonymkode: d1346...2e0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 Jeg ville alltid velge hjemmekontor om jeg kunne, og i alle fall om det er smitte på arbeidsplassen! Anonymkode: bcba5...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå