Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Hei, jeg har akkurat funnet ut att kjæresten min har vært utro. Har jobb i morgen å det frister ganske lite siden jeg er blitt ganske deprimert etter det jeg fikk høre. Hva burde jeg skrive til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb? Har vært syk ganske mye i det siste så er det noe annet jeg kan skrive enn att jeg er syk? Anonymkode: 620ff...6a8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Hvorfor lager du enda en tråd? Anonymkode: b6cbf...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Trodde ikke den første ble publisert siden mobilen klikket så da lagde jeg en til... Anonymkode: 620ff...6a8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Gå på jobb likevel. Da får du tankene over på noe annet. Forklar ev arbeidsgiver at du har det tøft og derfor kanskje kan virke fjern, lei deg eller annet. Det er tøft, men absolutt den beste medisin. Lykke til. Anonymkode: a5fa5...c66
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei, jeg har akkurat funnet ut att kjæresten min har vært utro. Har jobb i morgen å det frister ganske lite siden jeg er blitt ganske deprimert etter det jeg fikk høre. Hva burde jeg skrive til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb? Har vært syk ganske mye i det siste så er det noe annet jeg kan skrive enn att jeg er syk? Anonymkode: 620ff...6a8 Du kan skrive at du er syk, for du er da psykisk syk. Anonymkode: 6b5b7...4bb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Jobber forresten i barnehage om det har noe å si, så blir veldig vanskelig å holde humøret oppe på jobb når det er hyling å roping rundt meg en hel dag... Anonymkode: 620ff...6a8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Hvis du ikke drar på jobb gir du kjæresten din mer makt over deg enn han bør ha. Det beste er å fortsette, ikke la hans idioti få ødelegge noe i livet ditt, men forbanne deg på at du skal fortsette ditt liv og gjøre det som er best for deg. Han er ikke verdt å kaste bort noe på. Anonymkode: 5409e...a91
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Dra på jobb. Skuffelser og kjærlighetssorger er ikke sykdom. Anonymkode: c1ff5...71d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 Han var en drittsekk, men livet stopper ikke opp for det. Ikke la det gjøre det. Å sitte hjemme og "dyrke" skuffelsen og sorgen gjør overhodet ikke at du kommer over det fortere, snarere tvert imot. Kom deg på jobb og la tanken på han fare, så kan du tenke litt på han igjen når du har tid. Du gir han altfor mye makt over deg om du setter deg til hjemme. Anonymkode: c614a...867
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber forresten i barnehage om det har noe å si, så blir veldig vanskelig å holde humøret oppe på jobb når det er hyling å roping rundt meg en hel dag... Anonymkode: 620ff...6a8 Hva har støynivået i barnehagen med det å gjøre? Anonymkode: b6cbf...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva har støynivået i barnehagen med det å gjøre? Anonymkode: b6cbf...fa7 Er vanskelig å holde seg munter når det bråker rundt meg hele dagen... Skal jo også gjøre en god jobb å holde meg blid foran barna. Anonymkode: 620ff...6a8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #12 Skrevet 3. mars 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vanskelig å holde seg munter når det bråker rundt meg hele dagen... Skal jo også gjøre en god jobb å holde meg blid foran barna. Anonymkode: 620ff...6a8 Barna lever så i nuet at du også må gjøre det på jobb. Og det greier du Det vil være bra for deg. Ikke gi den idioten makt over livet ditt, ikke la hans egoisme gjør at du tar dårlige valg for ditt eget liv! Anonymkode: 5409e...a91
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er vanskelig å holde seg munter når det bråker rundt meg hele dagen... Skal jo også gjøre en god jobb å holde meg blid foran barna. Anonymkode: 620ff...6a8 Man blir vel ikke deppa av lyd? Det at det er barn rundt deg må du velge å bruke til noe positivt. Ja, du er lei deg fordi forholdet på hjemmebane er ødelagt, men det trenger du ikke tenke på når du er på jobb. Kjenner du en "bølge av nedstemthet" komme over deg går du bort til noen barn og begynner synge bro bro brille, så får du tenkt på noe annet. Anonymkode: c614a...867
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vanskelig å holde seg munter når det bråker rundt meg hele dagen... Skal jo også gjøre en god jobb å holde meg blid foran barna. Anonymkode: 620ff...6a8 Det høres nesten mer ut som om det er jobben din som er problemet. Anonymkode: b6cbf...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #15 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei, jeg har akkurat funnet ut att kjæresten min har vært utro. Har jobb i morgen å det frister ganske lite siden jeg er blitt ganske deprimert etter det jeg fikk høre. Hva burde jeg skrive til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb? Har vært syk ganske mye i det siste så er det noe annet jeg kan skrive enn att jeg er syk? Anonymkode: 620ff...6a8 Du misbruker ikke egenmelding pga en normal livshendelse som gikk deg imot. Ta deg sammen og oppfør deg som et ansvarlig voksent menneske. Anonymkode: c5fe4...4a0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #16 Skrevet 3. mars 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du misbruker ikke egenmelding pga en normal livshendelse som gikk deg imot. Ta deg sammen og oppfør deg som et ansvarlig voksent menneske. Anonymkode: c5fe4...4a0 Så å være deprimert er ikke god nokk grunn til å bruke egenmelding?? Det ville jeg sagt att det var!! Anonymkode: 620ff...6a8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #17 Skrevet 3. mars 2020 Kan dere ikke hjelpe anonym isteden for å skrive spydige kommentarer? Anonymkode: 620ff...6a8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #18 Skrevet 3. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så å være deprimert er ikke god nokk grunn til å bruke egenmelding?? Det ville jeg sagt att det var!! Anonymkode: 620ff...6a8 Du er ikke klinisk deprimert, det er noe helt annet. Anonymkode: c5fe4...4a0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #19 Skrevet 3. mars 2020 Den ene anonyme her som jeg nå har skjønt svarer spydig på alle innlegg man legger inn her. Ble egentlig litt obs på det av mine egne tråder. Gikk inn og sjekket og jo da hun svarer her på samme måte, sjekker man så er det bare nesten hennes kommentarer. De bærer preg av spydighet, lite varme. Må ha stusselig liv når hun sitter her og skal oppføre seg som en «bitch» der folk vil gjerne høre noen støttende/ oppmuntrende kommentarer. Du vet nok hvem du er. Anonymkode: 9ed85...f19
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #20 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så å være deprimert er ikke god nokk grunn til å bruke egenmelding?? Det ville jeg sagt att det var!! Anonymkode: 620ff...6a8 Du, deprimert er en diagnose En vanlig reaksjon, tristhet, sorg osv er ikke en depresjon. Det er litt farlig å begynne sette diagnoser på alle reaksjoner. Anonymkode: c614a...867
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #21 Skrevet 3. mars 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den ene anonyme her som jeg nå har skjønt svarer spydig på alle innlegg man legger inn her. Ble egentlig litt obs på det av mine egne tråder. Gikk inn og sjekket og jo da hun svarer her på samme måte, sjekker man så er det bare nesten hennes kommentarer. De bærer preg av spydighet, lite varme. Må ha stusselig liv når hun sitter her og skal oppføre seg som en «bitch» der folk vil gjerne høre noen støttende/ oppmuntrende kommentarer. Du vet nok hvem du er. Anonymkode: 9ed85...f19 Gikk inn å sjekket hvor? Anonymkode: b6cbf...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #22 Skrevet 3. mars 2020 Vil anbefale deg å gå til legen. Forklar hva som har skjedd og hvordan du har det. Spør hva du bør gjøre. Om du kan sykmeldes noen dager til du kommer ovenpå igjen, kan legen avgjøre. Lykke til💜 Anonymkode: c4d83...ae8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #23 Skrevet 3. mars 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gikk inn å sjekket hvor? Anonymkode: b6cbf...fa7 På det store senteret inne i hodet hennes der det sitter noen og fører logg over slikt og kan se bak anonymkoder og slikt. Dette er ikke en bruker i vater, som du ser. Anonymkode: c5fe4...4a0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #24 Skrevet 3. mars 2020 Fordelen med å jobbe i bhg, er jo at det går i ett hele tiden. Du rekker ikke å tenke over privatlivet. Jeg var knust da bestemor døde i fjor, men gikk på jobb. Bedre å gråte litt innimellom slaga på jobb, enn å sitte hjemme og dyrke sorgen. Barna lurte selvfølgelig på hvorfor jeg var lei meg innimellom, sa bare at jeg var trist og da er det godt å gråte litt. Ikke la han få makt over deg. Anonymkode: 40161...fd0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #25 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: På det store senteret inne i hodet hennes der det sitter noen og fører logg over slikt og kan se bak anonymkoder og slikt. Dette er ikke en bruker i vater, som du ser. Anonymkode: c5fe4...4a0 Heisan, det senteret vil jeg gjerne høre mer om! Anonymkode: c1ff5...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå