Gå til innhold

....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat funnet ut att kjæresten min har vært utro. Har jobb i morgen å det frister ganske lite siden jeg er blitt ganske deprimert etter det jeg fikk høre. Hva burde jeg skrive til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb? Har vært syk ganske mye i det siste så er det noe annet jeg kan skrive enn att jeg er syk?

Anonymkode: 7aaa5...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, jeg har akkurat funnet ut att kjæresten min har vært utro. Har jobb i morgen å det frister ganske lite siden jeg er blitt ganske deprimert etter det jeg fikk høre. Hva burde jeg skrive til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb? Har vært syk ganske mye i det siste så er det noe annet jeg kan skrive enn att jeg er syk?

Anonymkode: 7aaa5...e42

Uumm, det ville jo vært rart. Hvis du ikke er syk, så har du jo ikke grunn til å være hjemme

Anonymkode: eec99...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, jeg har akkurat funnet ut att kjæresten min har vært utro. Har jobb i morgen å det frister ganske lite siden jeg er blitt ganske deprimert etter det jeg fikk høre. Hva burde jeg skrive til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb? Har vært syk ganske mye i det siste så er det noe annet jeg kan skrive enn att jeg er syk?

Anonymkode: 7aaa5...e42

Å bli utrolig trist og bli deprimert er to helt forskjellige ting. Forstår at du sikkert har det veldig vondt, men kanskje noen timers tid der du kan tenke på noe helt annet kan være bedre likevel?

Endret av Merdee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2020 den 12.09, Anonym bruker skrev:

Hei, jeg har akkurat funnet ut att kjæresten min har vært utro. Har jobb i morgen å det frister ganske lite siden jeg er blitt ganske deprimert etter det jeg fikk høre. Hva burde jeg skrive til arbeidsgiver om jeg ikke kommer på jobb? Har vært syk ganske mye i det siste så er det noe annet jeg kan skrive enn att jeg er syk?

Anonymkode: 7aaa5...e42

Du er ikke deprimert. Ikke misbruk en lidelse som det der!!!

Du er lei deg, veldig lei deg. Det er noe helt annet og jeg hadde personlig møtt opp på jobb. 

Anonymkode: b6834...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med dere? Dere har ingen rett til å fortelle henne ts om han/hun er deprimert eller veldig lei sei. Herlighet, ta dere en bolle!!! 

om du føler for det skal du ta deg noen dager fri for å komme deg litt. Skriv til arbeidsgiver at det har skjedd en del (eller noe) på privaten som gjør at du må ta deg en dag eller to. De har ikke krav på å vite hva..

utrolig trist å høre at kjæresten din har vært utro.. fant du utav det eller fortalte han/hun det selv? Selv har jeg vært utro mot samboeren min i fylla og fortalte det dagen etter og lot han selv bestemme om han ville jobbe med oss videre eller avslutte uten at jeg ville ha noe innvirkning på valget hans, for såpass skyldte jeg han. Han bestemte seg for å satse videre på oss og vi har faktisk aldri hatt det bedre, så det kan ordnes vet du. Håper dere finner ut av det! ❤️

Anonymkode: 49cd8...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist og deprimert er samme sak. Jeg kan for eksempel si at, "jeg blir så deprimert av nyhetene for tiden". Det betyr samme sak. Deprimert er ikke bare en sykdom. Det er det å være veldig trist. Noe en også er når en har den sykdommen, det er derfor det heter depresjon, for da er en deprimert.

Anonymkode: bc9b0...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med dere? Dere har ingen rett til å fortelle henne ts om han/hun er deprimert eller veldig lei sei. Herlighet, ta dere en bolle!!! 

om du føler for det skal du ta deg noen dager fri for å komme deg litt. Skriv til arbeidsgiver at det har skjedd en del (eller noe) på privaten som gjør at du må ta deg en dag eller to. De har ikke krav på å vite hva..

utrolig trist å høre at kjæresten din har vært utro.. fant du utav det eller fortalte han/hun det selv? Selv har jeg vært utro mot samboeren min i fylla og fortalte det dagen etter og lot han selv bestemme om han ville jobbe med oss videre eller avslutte uten at jeg ville ha noe innvirkning på valget hans, for såpass skyldte jeg han. Han bestemte seg for å satse videre på oss og vi har faktisk aldri hatt det bedre, så det kan ordnes vet du. Håper dere finner ut av det! ❤️

Anonymkode: 49cd8...d79

Og vips ser vi hvorfor flere og flere arbeidsgivere må etterprøve og evt  inndra retten til egenmeldinger. For en holdning, "ta deg noen dager" - det er sjokkerende holdning.

Anonymkode: 294ca...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig trist og deprimert er samme sak. Jeg kan for eksempel si at, "jeg blir så deprimert av nyhetene for tiden". Det betyr samme sak. Deprimert er ikke bare en sykdom. Det er det å være veldig trist. Noe en også er når en har den sykdommen, det er derfor det heter depresjon, for da er en deprimert.

Anonymkode: bc9b0...40f

Du aner ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: 294ca...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig trist og deprimert er samme sak. Jeg kan for eksempel si at, "jeg blir så deprimert av nyhetene for tiden". Det betyr samme sak. Deprimert er ikke bare en sykdom. Det er det å være veldig trist. Noe en også er når en har den sykdommen, det er derfor det heter depresjon, for da er en deprimert.

Anonymkode: bc9b0...40f

Det er det virkelig ikke. At du tror det er skremmende.

Anonymkode: 30e3d...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Veldig trist og deprimert er samme sak. Jeg kan for eksempel si at, "jeg blir så deprimert av nyhetene for tiden". Det betyr samme sak. Deprimert er ikke bare en sykdom. Det er det å være veldig trist. Noe en også er når en har den sykdommen, det er derfor det heter depresjon, for da er en deprimert.

Anonymkode: bc9b0...40f

Eh... Nei! 

Anonymkode: 29230...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Veldig trist og deprimert er samme sak. Jeg kan for eksempel si at, "jeg blir så deprimert av nyhetene for tiden". Det betyr samme sak. Deprimert er ikke bare en sykdom. Det er det å være veldig trist. Noe en også er når en har den sykdommen, det er derfor det heter depresjon, for da er en deprimert.

Anonymkode: bc9b0...40f

Nei

Anonymkode: eec99...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...