Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Sist dag på mens 28 januar. 1 uke senere fikk jeg brun rød flekk i 2-3 dager. 2 uker før mens fikk jeg det samme. Det var eggløsnings perioden. 4 dager forsinka med mens. Tokk en test til samme dag men ikke med moren urin da var det ikke noe skygge. Anonymkode: d3328...ebe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Jeg ser bare kontrollstrek?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg ser bare kontrollstrek? Har aldri hvert borti dette før. Tokk 2 tester men det kom ikke opp kontrollstrek eller hva vi skal kalle det på den andre. Anonymkode: d3328...ebe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har aldri hvert borti dette før. Tokk 2 tester men det kom ikke opp kontrollstrek eller hva vi skal kalle det på den andre. Anonymkode: d3328...ebe Har du aldri vært borti negativ graviditetstest? Kontrollstreken indikerer at testen er i orden, og den manglende test-streken indikerer at du ikke produserer HCG. Dersom du ikke fikk kontrollstrek på den andre er testen utført feil eller i ustand.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Ingen skygge. Bare fullstendig negativ test. Anonymkode: 5498a...2a4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Sist dag på mens 28 januar. 1 uke senere fikk jeg brun rød flekk i 2-3 dager. 2 uker før mens fikk jeg det samme. Det var eggløsnings perioden. 4 dager forsinka med mens. Tokk en test til samme dag men ikke med moren urin da var det ikke noe skygge. Anonymkode: d3328...ebe Negativ eller feil av testen, fordi man ser «veiviseren» på teststreken der det skal komme farge hvis du er gravid. Ta en ny. Anonymkode: c5c13...c3e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Negativ eller feil av testen, fordi man ser «veiviseren» på teststreken der det skal komme farge hvis du er gravid. Ta en ny. Anonymkode: c5c13...c3e Har ikke vært borti dette før og har ikke fått mens i februar månden. Ble litt i tvil Anonymkode: d3328...ebe
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 kanskje eggløsningen er sen Anonymkode: c5c13...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå