Gå til innhold

Skygge eller ødelagt test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist dag på mens 28 januar. 1 uke senere fikk jeg brun rød flekk i 2-3 dager. 2 uker før mens fikk jeg det samme. Det var eggløsnings perioden. 4 dager forsinka med mens. Tokk en test til samme dag men ikke med moren urin da var det ikke noe skygge. 

7A7F3AA4-8CC8-4153-8561-9B79848BFD5B.jpeg

Anonymkode: d3328...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser bare kontrollstrek? 

Skrevet
1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jeg ser bare kontrollstrek? 

Har aldri hvert borti dette før. Tokk 2 tester men det kom ikke opp kontrollstrek eller hva vi skal kalle det på den andre. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri hvert borti dette før. Tokk 2 tester men det kom ikke opp kontrollstrek eller hva vi skal kalle det på den andre. 

Har du aldri vært borti negativ graviditetstest? Kontrollstreken indikerer at testen er i orden, og den manglende test-streken indikerer at du ikke produserer HCG. Dersom du ikke fikk kontrollstrek på den andre er testen utført feil eller i ustand.

Skrevet

Ingen skygge. Bare fullstendig negativ test.

Anonymkode: 5498a...2a4

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sist dag på mens 28 januar. 1 uke senere fikk jeg brun rød flekk i 2-3 dager. 2 uker før mens fikk jeg det samme. Det var eggløsnings perioden. 4 dager forsinka med mens. Tokk en test til samme dag men ikke med moren urin da var det ikke noe skygge. 

7A7F3AA4-8CC8-4153-8561-9B79848BFD5B.jpeg

Negativ eller feil av testen, fordi man ser «veiviseren» på teststreken der det skal komme farge hvis du er gravid. Ta en ny. 

Anonymkode: c5c13...c3e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Negativ eller feil av testen, fordi man ser «veiviseren» på teststreken der det skal komme farge hvis du er gravid. Ta en ny. 

Har ikke vært borti dette før og har ikke fått mens i februar månden. Ble litt i tvil 

Skrevet

kanskje eggløsningen er sen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...