Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Var å fikk meg massasje her om dagen, og skrei til mannen at jeg hadde vært. Hvorpå han begynte å spørre om det ble no lespeaction.. jeg skrev bare t hun var veldig pen, men dessverre. Et par timer etter hadde han sendten ny meldimg hvor han spurte om jeg var helt sikker. Fikk følelsen av at han ville jeg skulle beskrive en fantasi til han om meg on ei annen dame. Så jeg spurte heller har du fått deg litt gay action i det siste da? Sånn at jeg kan fantasere om deg og en annen manns xxx.... da spøkte han det bort og slutta p prate om det. Er jeg prippen? Jeg synes ikke noe om at han skal sitte der å få stå av meg og ei annen jente, det byr meg i mot. Spesielt siden vi er på en plass i forholdet som vakler litt nå, så tenker jo jeg at tankene hans har begynt å vandre. Hva tenker dere? Anonymkode: bc763...2b4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Jeg vet ikke engang hva jeg skal si.. For det første: Mannen din støtter tydelig en særdeles pervers holdning om at massører er prostituerte. Der bør han ta seg sammen. For det andre: Lespeaction? Ordet i seg selv er jo latterlig. Spesielt fordi det hentyder at dere har tatt en språklig lek med talefeil. For det tredje: Generelt kommunikasjonsnivå er på tenåring-stadiet. Voks opp! Anonymkode: f3b03...ed0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 For en motbydelig mann! Anonymkode: d52ba...b53
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke engang hva jeg skal si.. For det første: Mannen din støtter tydelig en særdeles pervers holdning om at massører er prostituerte. Der bør han ta seg sammen. For det andre: Lespeaction? Ordet i seg selv er jo latterlig. Spesielt fordi det hentyder at dere har tatt en språklig lek med talefeil. For det tredje: Generelt kommunikasjonsnivå er på tenåring-stadiet. Voks opp! Anonymkode: f3b03...ed0 Dette. Dere har visst flere problemer enn at mannen drømmer om trekant. Anonymkode: f51ea...583
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Var å fikk meg massasje her om dagen, og skrei til mannen at jeg hadde vært. Hvorpå han begynte å spørre om det ble no lespeaction.. jeg skrev bare t hun var veldig pen, men dessverre. Et par timer etter hadde han sendten ny meldimg hvor han spurte om jeg var helt sikker. Fikk følelsen av at han ville jeg skulle beskrive en fantasi til han om meg on ei annen dame. Så jeg spurte heller har du fått deg litt gay action i det siste da? Sånn at jeg kan fantasere om deg og en annen manns xxx.... da spøkte han det bort og slutta p prate om det. Er jeg prippen? Jeg synes ikke noe om at han skal sitte der å få stå av meg og ei annen jente, det byr meg i mot. Spesielt siden vi er på en plass i forholdet som vakler litt nå, så tenker jo jeg at tankene hans har begynt å vandre. Hva tenker dere? Anonymkode: bc763...2b4 Hvorfor skriver du desverre da? Anonymkode: 24730...44d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Han ser på en yrkesgruppe som prostituerte, og han tror - og bifaller - at du i så fall kjøper seksuelle tjenester av prostituerte, noe som også er ulovlig i Norge. Ut fra det andre du skriver hadde dette vært grunn nok for meg til å droppe ham. Anonymkode: 491a9...cf1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Desverre var ment som sarkasme fra min side, da jeg fant spm kvalmt og ute av sin plass. Da var det ikke jeg som overreagerte, jeg syntes det var rett og slett ubehagelig og veldig lite greit. HI Anonymkode: bc763...2b4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Desverre var ment som sarkasme fra min side, da jeg fant spm kvalmt og ute av sin plass. Da var det ikke jeg som overreagerte, jeg syntes det var rett og slett ubehagelig og veldig lite greit. HI Anonymkode: bc763...2b4 Støtter deg i at dette var usmakelig. Anonymkode: f51ea...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå