Gå til innhold

Bukplastikk - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok bukplastikkoperasjon + fettsuging for to uker siden. Sydde også magemusklene. Har noen spørsmål og lurer på om noen har erfaring :)

Når såg du endelig restultat? Synes magen min buler litt ut, også over navlen, spesielt om kvelden.

Hvor stramt var bodyen hos deg? Jeg prøver å ha den stram, samtidig er jeg redd for at den ikke er stram nok? Det er liksom ikke ubehagelig heller, men føler den er en god støtte. Får hånda mi under den.

Navlen min er heller ikke så pen :P hvordan så deres ut kort tid etter operasjon vs. noen måneder etter?

Og så: når løftet dere tungt? Kirurgen sa at jeg kunne løfte over 10 kg etter 8 uker, kanskje prøve litt når det nærmer seg.. Har løftet litt nå, men det er småting f.eks melk, støvsuger osv. Har ikke kjent noe i magen når jeg har gjort det, eneste gangen jeg kjenner at det gjør vondt er om jeg bruker feil teknikk på å komme meg opp fra sengen eller når jeg nyser!

TUSEN takk for alle som tar seg tid til å svare :) 

Anonymkode: 6be27...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble operert for 5 uker siden. Full bukplastikk med sying av magemuskler hele veien. 

Jeg er sydd veldig stramt, så brukte en uke på å rette meg ut. Etter to uker var det fortsatt ganske hovent, men fortsatt flatt og helt stramt mageskinn. 

Nå er magen ikke særlig hoven lenger og magemusklene bak har kommet til syne.

Første to ukene tok jeg det rolig. Gikk små turer, gjorde lett husarbeid, men hvilte mye. Tredje uken var jeg i normal aktivitet, men løftet ikke tungt. Fjerde uken var jeg tilbake i full og travel jobb. Men løfter fremdeles ikke tungt. 

Nå merker jeg ikke så mye til operasjonen. Klart det er fremdeles litt ubehag hvis jeg er veldig aktiv, men lever som normalt. Får lov å trene om en uke. 

Nå ser magen veldig bra ut, alt er grodd veldig pent. Navelen er veldig pen. Den har egentlig vært det fra starten.

Anonymkode: 828b1...910

Skrevet

Takk for svar! Dytter opp i håp om flere :)

Anonymkode: 6be27...d73

Skrevet

Meld deg inn på bukplastikk.com i facebook. Mange flotte jenter OG gutter som innehar bilder og erfaringer 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...