Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Bruker dere badekaret? Det er noe av det beste jeg vet. Som trebarnsmor er det nydelig å låse seg inn på badet å slappe av i badekaret. Gjerne i to timer🙈 Med masse skum og et - to glass rødvin. Ungene og samboer vet at dette er min alenetid. Gjør noen andre det? Anonymkode: 71eee...8fc
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 🤚🏻 Elsker det! Spesielt med småbarn i hus. Anonymkode: fde26...134
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 🤚🏻 Elsker det! Spesielt med småbarn i hus. Anonymkode: fde26...134 Nemlig, helt nydelig. Anonymkode: 71eee...8fc
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Vi har badekar, og på de 15 årene vi har bodd her har jeg aldri ligget i det. Mannen tar et bad av og til, en gang i måneden kanskje. Men det har jo blitt mye brukt av ungene, som elsker å bade. Anonymkode: 51d9d...783
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Vi solgte akkurat huset, dermed har vi ikke badekar lenger 🙈🙈 Det var barna i hus som brukte det mest, men det hendte jeg også slang med nedi for en time eller to 😍 Anonymkode: cf7da...5ab
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Yes! Elsker det!! Trebarnsmor jeg og😆 Anonymkode: 250a3...ca2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 Ja, elsker det, og barna elsker det. Er alenemor til tre ungdommer. Badekar var et must da vi kjøpte ny leilighet for noen år siden. Aller deiligste er det etter en treningstur, for eksempel i sludd og vind, der man blir sittende litt i svett treningstøy en stund og får skikkelig frost i seg. Og så å synke ned i et varmt badekar med masse skum og med kanskje stearinlys og et glass rødvin..... Det er lite som slår det. Anonymkode: b8000...038
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 Tørker ikke ut dette veldig huden? Høres digg ut om man er flink å vaske det ordentlig etter bruk ser mange uhygieniske badekar. Anonymkode: 5ec09...55c
Lille- MO Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 Vi har, og det ser jo så godt ut. Jeg har prøvd flere ganger men så blir jeg rastløs og kjeder vettet av meg etter et par minutter. Hvordan klarer dere å ligge der så lenge?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 Vi har det, men jeg har brukt det to ganger i løpet av 10 år. Synes det er dørgende kjedelig å ligge der. Så vi kunne kvittet oss med badekaret for min del. Anonymkode: 471c7...5b3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, elsker det, og barna elsker det. Er alenemor til tre ungdommer. Badekar var et must da vi kjøpte ny leilighet for noen år siden. Aller deiligste er det etter en treningstur, for eksempel i sludd og vind, der man blir sittende litt i svett treningstøy en stund og får skikkelig frost i seg. Og så å synke ned i et varmt badekar med masse skum og med kanskje stearinlys og et glass rødvin..... Det er lite som slår det. Anonymkode: b8000...038 Hvordan har dere da med varmtvann? Vi har en stor tank, men fire barn og eldste på 19 har stort sett kjæresten sin her også. Men 6, gjerne 7 stykker som dusjer stort sett hver dag er det ikke vann til bading altså.... Anonymkode: 51d9d...783
Pobie Skrevet 3. mars 2020 #12 Skrevet 3. mars 2020 VI har hatt badekar i 13 år og jeg har brukt det én gang. Foretrekker å dusje. Barna bruker det imidlertid flere ganger i uka og mannen pleier å ta seg et langt bad med vin og bok ca en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 To bad ett med badekar og ett med dusj. Badekaret brukes mye av alle. Anonymkode: 037ff...f26
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 Om sommeren har vi en, han kan bade i en time av gangen om han får lov. Anonymkode: e0134...f25
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #15 Skrevet 3. mars 2020 3 timer siden, Lille- MO skrev: Vi har, og det ser jo så godt ut. Jeg har prøvd flere ganger men så blir jeg rastløs og kjeder vettet av meg etter et par minutter. Hvordan klarer dere å ligge der så lenge? En god bok. Anonymkode: 62054...214
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #16 Skrevet 3. mars 2020 Jeg har badekar, og er SÅ glad for det!! Fantastisk deilig å legge seg der i godt, varmt vann, lese og slappe av. Datteren min på 10 år liker også å bade, så det blir brukt MINST en gang i uka. Anonymkode: 2c710...4cf
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #17 Skrevet 3. mars 2020 Jeg har et stort bad med både dusj og badekar i forbindelse med mitt soverom, og det samme har min datter og begge bruker badekarene mye. Vi har også et bad nede med badekar og dusj, og når vi har overnattingsgjester så blir det badekaret også brukt en del. Vi går forøvrig aldri tomt for varmt vann ettersom vi har 2 beredere med 300 liter i hver. Anonymkode: 71c34...540
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #18 Skrevet 3. mars 2020 Ja, elsker badekaret vårt. Barna bruker det noen ganger, men brukte det mer når de var små. Jeg bruker det i perioder og mest om vinteren. Elsker å legge meg i et varmt badekar etter at jeg har vært ute og blitt kald. Jeg later som jeg har et privat spa. Anonymkode: 2faa9...fb4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2020 #19 Skrevet 3. mars 2020 Har dyrt og fancy boblebad, men ingen bruker det nesten. Tror det er 2 år siden sist jeg satt oppi der. Synes det er tungt i lengden å holde en bok og å bare sitte der blir jo kjedelig etter 5-10 min. Anonymkode: 64801...a10
Hengebukksvinet Skrevet 3. mars 2020 #20 Skrevet 3. mars 2020 Ja vi har badekar på badet oppe Har aldri brukt det. Har to hunder som bader i det jevnlig. Vi bruker stort sett bare badet nede😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå