Gå til innhold

Hvor mange av dere har badekar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere badekaret? Det er noe av det beste jeg vet. Som trebarnsmor er det nydelig å låse seg inn på badet å slappe av i badekaret. Gjerne i to timer🙈 Med masse skum og et - to glass rødvin. Ungene og samboer vet at dette er min alenetid. Gjør noen andre det? 

Anonymkode: 71eee...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤚🏻 Elsker det! Spesielt med småbarn i hus. 

Anonymkode: fde26...134

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

🤚🏻 Elsker det! Spesielt med småbarn i hus. 

Anonymkode: fde26...134

Nemlig, helt nydelig. 

Anonymkode: 71eee...8fc

Skrevet

Vi har badekar, og på de 15 årene vi har bodd her har jeg aldri ligget i det. 

Mannen tar et bad av og til, en gang i måneden kanskje. 

Men det har jo blitt mye brukt av ungene, som elsker å bade. 

Anonymkode: 51d9d...783

Skrevet

Vi solgte akkurat huset, dermed har vi ikke badekar lenger 🙈🙈

Det var barna i hus som brukte det mest, men det hendte jeg også slang med nedi for en time eller to 😍

Anonymkode: cf7da...5ab

Skrevet

Yes! Elsker det!! Trebarnsmor jeg og😆

Anonymkode: 250a3...ca2

Skrevet

Ja, elsker det, og barna elsker det. Er alenemor til tre ungdommer. Badekar var et must da vi kjøpte ny leilighet for noen år siden. 
Aller deiligste er det etter en treningstur, for eksempel i sludd og vind, der man blir sittende litt i svett treningstøy en stund og får skikkelig frost i seg. Og så å synke ned i et varmt badekar med masse skum og med kanskje stearinlys og et glass rødvin..... Det er lite som slår det. 

Anonymkode: b8000...038

Skrevet

Tørker ikke ut dette veldig huden? Høres digg ut om man er flink å vaske det ordentlig etter bruk ser mange uhygieniske badekar.

Anonymkode: 5ec09...55c

Skrevet

Vi har, og det ser jo så godt ut. Jeg har prøvd flere ganger men så blir jeg rastløs og kjeder vettet av meg etter et par minutter. Hvordan klarer dere å ligge der så lenge? 

Skrevet

Vi har det, men jeg har brukt det to ganger i løpet av 10 år. Synes det er dørgende kjedelig å ligge der. Så vi kunne kvittet oss med badekaret for min del.

Anonymkode: 471c7...5b3

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, elsker det, og barna elsker det. Er alenemor til tre ungdommer. Badekar var et must da vi kjøpte ny leilighet for noen år siden. 
Aller deiligste er det etter en treningstur, for eksempel i sludd og vind, der man blir sittende litt i svett treningstøy en stund og får skikkelig frost i seg. Og så å synke ned i et varmt badekar med masse skum og med kanskje stearinlys og et glass rødvin..... Det er lite som slår det. 

Anonymkode: b8000...038

Hvordan har dere da med varmtvann? 

Vi har en stor tank, men fire barn og eldste på 19 har stort sett kjæresten sin her også. 

Men 6, gjerne 7 stykker som dusjer stort sett hver dag er det ikke vann til bading altså.... 

Anonymkode: 51d9d...783

Skrevet

VI har hatt badekar i 13 år og jeg har brukt det én gang. Foretrekker å dusje. Barna bruker det imidlertid flere ganger i uka og mannen pleier å ta seg et langt bad med vin og bok ca en gang i uka. 

Skrevet

To bad ett med badekar og ett med dusj. Badekaret brukes mye av alle. 

Anonymkode: 037ff...f26

Skrevet

Om sommeren har vi en, han kan bade i en time av gangen om han får lov. 

Anonymkode: e0134...f25

Skrevet
3 timer siden, Lille- MO skrev:

Vi har, og det ser jo så godt ut. Jeg har prøvd flere ganger men så blir jeg rastløs og kjeder vettet av meg etter et par minutter. Hvordan klarer dere å ligge der så lenge? 

En god bok.

Anonymkode: 62054...214

Skrevet

Jeg har badekar, og er SÅ glad for det!! Fantastisk deilig å legge seg der i godt, varmt vann, lese og slappe av. 

Datteren min på 10 år liker også å bade, så det blir brukt MINST en gang i uka. 

Anonymkode: 2c710...4cf

Skrevet

Jeg har et stort bad med både dusj og badekar i forbindelse med mitt soverom, og det samme har min datter og begge bruker badekarene mye. Vi har også et bad nede med badekar og dusj, og når vi har overnattingsgjester så blir det badekaret også brukt en del. Vi går forøvrig aldri tomt for varmt vann ettersom vi har 2 beredere med 300 liter i hver.

Anonymkode: 71c34...540

Skrevet

Ja, elsker badekaret vårt. Barna bruker det noen ganger, men brukte det mer når de var små. Jeg bruker det i perioder og mest om vinteren. Elsker å legge meg i et varmt badekar etter at jeg har vært ute og blitt kald. Jeg later som jeg har et privat spa.

Anonymkode: 2faa9...fb4

Skrevet

Har dyrt og fancy boblebad, men ingen bruker det nesten. Tror det er 2 år siden sist jeg satt oppi der. Synes det er tungt i lengden å holde en bok og å bare sitte der blir jo kjedelig etter 5-10 min.

Anonymkode: 64801...a10

Skrevet

Ja vi har badekar på badet oppe Har aldri brukt det. Har to hunder som bader i det jevnlig. Vi bruker stort sett bare badet nede😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...