Gå til innhold

Hvor lang tid tar etterforskning rundt selvmord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i min familie begikk selvmord på en grusom måte, og er sendt til obduksjon. Vedkommende la igjen brev, og dette har politiet i sin varetekt.

Vi som sitter igjen trenger svar... Og hvert minutt føles som en evighet... Vi får ikke noe vettugt svar av politiet heller...

Er det noen her som vet hvor lang tid slik etterforskning tar? Når kan vi forvente å få vite noe om brevet ? Vi tenker det står en del svar der på det vi sitter igjen og lurer på ...

Vi vet helt garantert at det er snakk om selvmord. Det er ikke noe spørsmål rundt dette i det hele tatt... 

Veldig takknemlig for svar om noen vet ca tid... 

Anonymkode: 3d963...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert dere får se det brevet. Dere bør i alle fall ikke forvente det. Årsak til død er personlige og taushetsbelagte opplysninger (ja, faktisk). 

Anonymkode: 470b1...95c

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En i min familie begikk selvmord på en grusom måte, og er sendt til obduksjon. Vedkommende la igjen brev, og dette har politiet i sin varetekt.

Vi som sitter igjen trenger svar... Og hvert minutt føles som en evighet... Vi får ikke noe vettugt svar av politiet heller...

Er det noen her som vet hvor lang tid slik etterforskning tar? Når kan vi forvente å få vite noe om brevet ? Vi tenker det står en del svar der på det vi sitter igjen og lurer på ...

Vi vet helt garantert at det er snakk om selvmord. Det er ikke noe spørsmål rundt dette i det hele tatt... 

Veldig takknemlig for svar om noen vet ca tid... 

Anonymkode: 3d963...91b

Det vet jeg dessverre ikke, og jeg kondolerer. Men jeg synes dere skal droppe holdningen "vi får ikke noe vettugt ut av politiet". Åpenbare selvmord er ikke prioriterte obduksjoner. En ting er selve obduksjonen, men så skal det også skrives rapport. Min venninne mistet et barn like etter fødsel, og det var åpenbart at det var en medfødt misdannelse som var årsaken. Det tok likevel et halvt år før hun fikk rapporten. Politiet kan ikke gjøre noe fra eller til.

Anonymkode: 1fb19...89a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...