Gå til innhold

Klær i barnehagen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg trenger desperat litt veiledning. 

Jeg har en sønn på 5 år som går i barnehagen. Hans mor og jeg er separert og samarbeider ufattelig dårlig. Det er mange grunner til dette dårlige samarbeidet, men disse behøver vi ikke gå inn på. Etter flere runder hos familievernkontoret ble vi bedt om å slutte å komme dit og gi opp tanken om et godt samarbeid. 

Så til saken... 

Sønnen vår er hos oss annenhver uke. I barnehagen har vi 2 sett med klær, et fra hvert av foreldrene. Siden vi ikke har noe samarbeid (jeg har virkelig prøvd), så er dette eneste løsning for øyeblikket. Annenhver uke skal jeg ta opp våre klær fra en kasse i barnehagen og bytte dem med hennes. I de andre ukene skal moren gjøre det samme. Men det blir ikke gjort. Uansett hvor mange meldinger jeg har sendt for å minne henne på dette, så mener hun at hun ikke har anledning til å gjøre dette. Jeg ender derfor opp med å bytte om på klærne hver uke. Dette finner jeg meg ikke i lenger. Vi er tross alt to foreldre. 

Noen her inne vil kanskje argumentere med at det er en enkel oppgave og at jeg bare bør spare meg bryet og bare fortsette med å gjøre det selv. Men det er ikke aktuelt.

Så jeg lurer på om noen har en bedre måte å løse dette på, når samarbeid ikke funker.

Setter stor pris på alle seriøse forslag! 

Anonymkode: e1766...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Ser det er lenge siden du skrev innlegget, men dere må virkelig skjerpe dere. Du kan begynne med deg selv og svelge noen kameler. Del heller året opp i to, og sørg for klær et halvår hver. Opplegget med å bytte ut klær hele tiden er idiotisk, og må være forvirrende for barnet deres også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...