Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Jeg har en time på sykehuset. Jeg har en 2 uker gammel baby. Ta babyen med, la noen sitte med baby mens jeg er inne? Ta med baby inn på timen? La noen passe henne hjemme, jeg vil være borte 3 timer.. Meget usikker førstegangsmor 🤪 Timen tar 45 min, men kjøring tur retur er 2 timer. Anonymkode: e64f2...b6a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta babyen med, la noen sitte med baby mens jeg er inne? Ta med baby inn på timen? Kommer litt an på hva du skal men jeg ville valgt en av disse, 🙂 Anonymkode: 2d63d...179
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Ta med baby - særlig dersom du ammer. Og helst ta med noen som kan hjelpe deg ❤️ Anonymkode: 9f91f...c00
Tipp topp Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Om du har mulighet hadde jeg tatt med baby og noen som kan trille baby i vogn når du er inne. Ville ikke ha tatt med en liten baby inn på sykehus nå.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Ta med baby, uten tvil. Med barnevakt. Anonymkode: 3a4b9...afd
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, Tipp topp skrev: Om du har mulighet hadde jeg tatt med baby og noen som kan trille baby i vogn når du er inne. Ville ikke ha tatt med en liten baby inn på sykehus nå. Hvorfor ikke? Ikke si at du mener det pga corona viruset? Anonymkode: 6724d...897
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 Jeg ville tatt med babyen og en annen voksenperson som kan ha babyen mens du er inne. Anonymkode: b0c68...3f6
Tipp topp Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke? Ikke si at du mener det pga corona viruset? Anonymkode: 6724d...897 Jeg mener det er pga alle virus som går på denne tiden. Influensa, forkjølelse og corona+++. Babyen er kun 2 uker så hvorfor utsette den for unødig smitte.
tante grusom master of law Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 Hvis du ammer og babyen ikke tar flaske hadde jeg hatt med baby og en som kan passe på sykehuset. Hvis du ikke ammer eller babyen tar flaske hadde jeg dratt alene. Det er kun tre timer, så babyen merker ikke at du er borte en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #10 Skrevet 2. mars 2020 7 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Hvis du ammer og babyen ikke tar flaske hadde jeg hatt med baby og en som kan passe på sykehuset. Hvis du ikke ammer eller babyen tar flaske hadde jeg dratt alene. Det er kun tre timer, så babyen merker ikke at du er borte en gang. Men man kan aldri vite på sykehus, det kan skje akutte ting som går foran deg, det kan være andre forsinkelser. Plutselig tar det minst dobbelt så lang tid. Om det er en times reisevei hver vei må det legges inn litt tid til evt trafikale forsinkelser, parkering o.l. også må du kanskje vente en stund før du kommer inn... Jeg hadde definitivt tatt ungen og en barnevakt med. Anonymkode: b0c68...3f6
tante grusom master of law Skrevet 2. mars 2020 #11 Skrevet 2. mars 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men man kan aldri vite på sykehus, det kan skje akutte ting som går foran deg, det kan være andre forsinkelser. Plutselig tar det minst dobbelt så lang tid. Om det er en times reisevei hver vei må det legges inn litt tid til evt trafikale forsinkelser, parkering o.l. også må du kanskje vente en stund før du kommer inn... Jeg hadde definitivt tatt ungen og en barnevakt med. Anonymkode: b0c68...3f6 Ja, og da blir det bare enda mer stress å ha med baby mener jeg. Men det er hva jeg hadde gjort. Tenker babyen har det mer rolig og avslappende hjemme med far eller barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #12 Skrevet 2. mars 2020 Hvorfor kan ikke baby være med? Jeg skjønner ikke helt? Anonymkode: df30a...37b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #13 Skrevet 2. mars 2020 Jeg ble med min veninne og var barnepasser når hun skulle fjerne en fløflekk. Meg og baby tusla rundt i byen mens hun var på sykehuset. Babyen ammet bare, så være hjemme med flaske var uaktuelt. Jeg hadde kveldsvakt så for meg gikk det helt greit å være med. Anonymkode: c3f93...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå