Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Sønnen var syk i går. Kasta opp 4 ganger og så var han fin igjen. Jeg la meg kvalm, våkna fin. Dro på jobb, ble skikkelig kvalm og dro hjem. Har liggi på sofaen nå siden 9, spist og drukket, men er kvalm og har vondt i magen. Burde jeg ikke snart kaste opp om det blir til det?? Jeg orker ikke ha så vondt! Anonymkode: 14dd1...f17
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Jeg pleier ikke å spy om jeg får omgangsyken, blir ofte bare utrolig kvalm. De andre i huset har spydd når de har hatt det. Anonymkode: bee43...8d6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg pleier ikke å spy om jeg får omgangsyken, blir ofte bare utrolig kvalm. De andre i huset har spydd når de har hatt det. Anonymkode: bee43...8d6 Jeg pleier å spy. Men har ikke hatt omgangssyken siden før jeg ble slankeoperert så mistenker at dette er måten jeg får det på nå. Bruker å komme begge veier her, men nå er det Nada. Bare kvalm! Utrolig slitsomt!! Anonymkode: 14dd1...f17
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 For det første håper jeg at noen var hjemme med sønnen din i dag i tråd med 48 timers regelen. Hadde mitt barn kastet opp, og jeg opplevde å være kvalm, så hadde jeg også valgt å spare mine kollegaer. Omgangssyken er den sykdommen som jeg har aller mest respekt for! Anonymkode: 1c5b8...26c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: For det første håper jeg at noen var hjemme med sønnen din i dag i tråd med 48 timers regelen. Hadde mitt barn kastet opp, og jeg opplevde å være kvalm, så hadde jeg også valgt å spare mine kollegaer. Omgangssyken er den sykdommen som jeg har aller mest respekt for! Anonymkode: 1c5b8...26c Selvsagt 🙂 Han skal være hjemme i morgen og. Men jeg blir alltid uggen når noen er syke, så la det på kvota for psykisk smitte. Har aldri før opplevd å blitt smitta når barna har omgangssyke så tenkte ikke jeg var syk all den tid jeg våknet fin og fresh. Rakk å være på jobb i 40 minutter og på den tida hadde jeg tatt på ett håndtak og det var mitt kontor. Den sprita jeg på vei ut. Anonymkode: 14dd1...f17
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Jeg hadde ekstreme magesmerter og kvalme i rundt et halvt døgn før jeg spydde Anonymkode: cb488...f81
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg pleier å spy. Men har ikke hatt omgangssyken siden før jeg ble slankeoperert så mistenker at dette er måten jeg får det på nå. Bruker å komme begge veier her, men nå er det Nada. Bare kvalm! Utrolig slitsomt!! Anonymkode: 14dd1...f17 Mange kan ikke spy etter å ha blitt slankeoperert. Anonymkode: d0188...c0c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mange kan ikke spy etter å ha blitt slankeoperert. Anonymkode: d0188...c0c Det er det jeg mistenker nå 😕 men jeg har klart å kaste opp (provosert vel og merke) etter ei fyllekule, men det er jo ikke noe mat å få kasta opp her. Beklager for mye informasjon. Men blir så innmari frustrert! Anonymkode: 14dd1...f17
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ekstreme magesmerter og kvalme i rundt et halvt døgn før jeg spydde Anonymkode: cb488...f81 Bare å vente i spenning da 😕 Anonymkode: 14dd1...f17
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #10 Skrevet 2. mars 2020 Hva med å stikke fingeren i halsen? Da spyr jeg alltid. Anonymkode: 7e168...f7c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #11 Skrevet 2. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å stikke fingeren i halsen? Da spyr jeg alltid. Anonymkode: 7e168...f7c Jeg endte opp med å gjøre det fikk ekstreme smerter, sovna på sofaen, våkna nå og føler meg igrunn ganske ok. Så kanskje det hjalp Anonymkode: 14dd1...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå