Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Skal ned endel i vekt og har endel å ta av. Trur eg har lav forbrenning og slit mykje med lite søvn. Har du tips til mat i ein mnd? Liker det meste, som egg, kylling, salater osv. Liker ikkje avokado, tomater. Anonymkode: 365d8...f33
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Hvis normalt som du bruker, bare mindre porsjoner! Kutt ut junkfood ute eller take away. Kutt ut all sukker. Drikk mer vann og helst er stort glass før hvert måltid. Jeg spiste AKKURAT samme middagen som før da jeg skulle ned i vekt. Men brukte å småspise mye ila dagen og så spise 4-5 store porsjoner middag og drikke energidrikke hver eneste dag. Snudde til å spise regelmessig frokost, lunsj, middag og kveld og 1-1,5 porsjon middag og 8 glass vann ila dagen. Spis fiberrikt og grønt, mager pålegg. Anonymkode: ba421...42d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Har ikke konkrete tips og oppskrifter, men anbefaler generelt sett mat som gir mest mulig stabilt blodsukker over tid da det holder deg mett lenger så du ikke småspiser og gir mindre lyst på søtt utenom. Havregrøt med bær f.eks er en super frokost eller lunsj. Velg mat med mye fiber og proteiner framfor mat med høyt karbohydrat innhold. Spis variert og ikke vær for streng for da går du lett lei. Anonymkode: 45292...c9f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 På hjemmesidene til Grete Roede er det veldig mange oppskrifter på god og sunn mat. Jeg lager nesten bare retter derfra og har gått ned 6,5 kg siden 1. januar. Anonymkode: 2ccbf...429
TheWitch Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Roede har som andre skriver mange gode oppskrifter. Ellers så er supper ofte et godt alternativ. Bytt ut brød med knekkebrød f.eks Revita Dark rye. Om det er noe tørst så skal du for all del ungå avakado 😊. Bytt ut en del av poteter, ris og pasta med mer grønnsaker/salat. Jeg har siden august gått ned 18 kg og for meg har det vært viktig å ha kontroll på maten via en app. Ønsker deg lykke til, dette klarer du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå