Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Er du da skeptisk til å ha med barnehagebarn (ditt barns venner) med hjem? Har sett at endel av ungene har ikkeeksisterende hygiene, og frister å stå utenfor dass og sjekke hendene når de kommer ut... "Har du vaska dem? Få se!" Anonymkode: 8e017...e03
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Det går alltid barnemark i barnehagen, alltid noen som har det Hadde ikke skjenket det en tanke. Anonymkode: 75340...e24
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det går alltid barnemark i barnehagen, alltid noen som har det Hadde ikke skjenket det en tanke. Anonymkode: 75340...e24 Hva slags barnehage er det dine barn går i? Det går virkelig ikke alltid barnemark i barnehagen. Barnemark er supersmittsomt og alle bør være obs på samme måte som med lus. Tar men hurtig tak er hver runde raskt over. HI, jeg er alltid nøye med håndvask og hører jeg ikke vasken når noen er på do sender jeg de inn igjen (og vasker dørhåndtakene etterpå når de er ute av syne). Men begrenser ikke besøk, er bare generelt nøye med slik hygiene året rundt. Anonymkode: b951c...07f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Den største smittekilden er nok barnehagen. Blir de ikke smittet der ville jeg ikke fryktet besøk så mye Ville passet på at de vasket hendene godt når de kom og før eventuell mat (men dette er vel normal hygiene). Anonymkode: e99d4...a0d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags barnehage er det dine barn går i? Det går virkelig ikke alltid barnemark i barnehagen. Barnemark er supersmittsomt og alle bør være obs på samme måte som med lus. Tar men hurtig tak er hver runde raskt over. HI, jeg er alltid nøye med håndvask og hører jeg ikke vasken når noen er på do sender jeg de inn igjen (og vasker dørhåndtakene etterpå når de er ute av syne). Men begrenser ikke besøk, er bare generelt nøye med slik hygiene året rundt. Anonymkode: b951c...07f Okei, jeg overdrev litt da, men det er ganske vanlig altså. Jeg har fire barn, alle nå over barnehagealder, og vi har hatt barnemark hjemme to ganger. Man kan ikke nekte barn å ha venner på besøk i tilfelle de har barnemark, Jeg husker de sa på helsestasjonen en gang at annenhvert barn har barnemark en eller annen gang og 20% av en barnegruppe har det. Googlet nå for å finne ut om det var sant og fant at 18% i en barnegruppe hadde det.... https://www.nrk.no/livsstil/barnemark-fortsatt-vanlig---de-fleste-vet-ikke-at-de-har-det-1.12528075 Anonymkode: 75340...e24
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okei, jeg overdrev litt da, men det er ganske vanlig altså. Jeg har fire barn, alle nå over barnehagealder, og vi har hatt barnemark hjemme to ganger. Man kan ikke nekte barn å ha venner på besøk i tilfelle de har barnemark, Jeg husker de sa på helsestasjonen en gang at annenhvert barn har barnemark en eller annen gang og 20% av en barnegruppe har det. Googlet nå for å finne ut om det var sant og fant at 18% i en barnegruppe hadde det.... https://www.nrk.no/livsstil/barnemark-fortsatt-vanlig---de-fleste-vet-ikke-at-de-har-det-1.12528075 Anonymkode: 75340...e24 Du har 4 barn og har hatt barnemark hjemme 2 ganger, og utifra det så konkluderer du med at det alltid går barnemark i barnehagen...flott 🙄 Det er så unødvendig å spre sånne usannheter Anonymkode: ffeb9...e66
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du har 4 barn og har hatt barnemark hjemme 2 ganger, og utifra det så konkluderer du med at det alltid går barnemark i barnehagen...flott 🙄 Det er så unødvendig å spre sånne usannheter Anonymkode: ffeb9...e66 Nei, det var bare en faktaopplysning om min familie. Fakta fra forskning linket jeg til under, der er konklusjonen at 18 % av barna har barnemark. Anonymkode: 75340...e24
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 Barnemark er som lus kommer i bølger , det går mer eller mindre barnemark i på skoler og barnehager hele tiden. mitt barn hadde barnemark. 4 ganger i barnehagen og fikk det 2 ganger på i 1 og 2 klasse. vi flyttet da barnet begynte 3 klasse og har ikke hatt det siden. Går nå i 4 klasse men vi har fått varsel om barnemark på trinnet men vi slapp unna smitte denne gangen. Anonymkode: 274bb...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå