Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Datteren min skal konfirmeres i vår. Jeg har kjæreste og han har en datter på 16 år. Jeg sendte invitasjon til henne i posten som til alle andre (hverken pappa’n eller jeg treffer henne på en stund pga jobb). Dermed så klikka moren i mente. Ringte rasende til kjæresten min og skjelte han ut for at jeg hadde sendt den i posten uten at hun (moren altså) visste om det. Sånne ting skulle gå gjennom henne og jeg kunne ikke sendt invitasjon uten videre. Hverken faren eller jeg skjønner hva som ble galt her? Hun er jo 16 år og ikke noe lite barn. Gjorde jeg noe galt her? Anonymkode: 19d3a...d83
KellyTaylor Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Mor er fremdeles bitter? Høres ikke helt i vater den damen.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Nei, du gjorde ikke noe galt. Denne moren må være steike gal! Anonymkode: b6375...270
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Nei du gjorde ikke noe galt. Jenta er 16år, om to år er hun myndig. Skal ting gå gjennom mor da også? Enten er mor gal eller bitter, kanskje litt begge deler. Min mor hadde klikket hun også men hun var/er både gal og bitter. Anonymkode: d95a3...e6a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Takk, godt å høre. Jeg ble ganske satt ut da jeg hørte det. Tviler på at datteren hans kommer, vil tror moren setter en stopper for det. Ja, hun er veldig bitter, men dette tar jo kaka tenker jeg. HI Anonymkode: 19d3a...d83
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Nei, du gjorde absolutt ingenting galt!! Her er det jentas mor som er dust!!! Anonymkode: bce8d...82a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Du gjorde ingenting galt. Hvorfor er mor så bitter? Er du «medskyldig» i bruddet? Anonymkode: f1028...fd0
Gjest Antarctica Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Gæren kjerring. Hun har ikke noe med det å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 I alle dager. Hun er gæren. Selvfølgelig kan du sende invitasjon og så kan hun si nei takk om det ikke passer eller hun ikke vil komme. Anonymkode: 6c1cc...7cb
sug lut Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 Du har bare vært hyggelig og ikke gjort noe galt. Hun kan ta seg ei bolle.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #11 Skrevet 1. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du gjorde ingenting galt. Hvorfor er mor så bitter? Er du «medskyldig» i bruddet? Anonymkode: f1028...fd0 Absolutt ikke. De var skilt lenge før jeg kom inn i bildet. Anonymkode: 19d3a...d83
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #12 Skrevet 1. mars 2020 Du har ikke gjort noe galt. Håper dere hjelper henne hvis hun ønsker å komme og moren lager trøbbel pga det Anonymkode: 934fa...852
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #13 Skrevet 1. mars 2020 Sender man invitasjon til «søsken»? Da min datterselskap konfirmert, så var stebarna automatisk invitert på lik linje med de andre søsknene Anonymkode: ec613...42b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #14 Skrevet 1. mars 2020 Send en SMS eller ring datteren også, tilfelle mor ikke forteller om invitasjonen. Anonymkode: d95a3...e6a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #15 Skrevet 1. mars 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Datteren min skal konfirmeres i vår. Jeg har kjæreste og han har en datter på 16 år. Jeg sendte invitasjon til henne i posten som til alle andre (hverken pappa’n eller jeg treffer henne på en stund pga jobb). Dermed så klikka moren i mente. Ringte rasende til kjæresten min og skjelte han ut for at jeg hadde sendt den i posten uten at hun (moren altså) visste om det. Sånne ting skulle gå gjennom henne og jeg kunne ikke sendt invitasjon uten videre. Hverken faren eller jeg skjønner hva som ble galt her? Hun er jo 16 år og ikke noe lite barn. Gjorde jeg noe galt her? Anonymkode: 19d3a...d83 Tror ikke på at hun «klikka i mente» (er det virkelig noen som sier dette fremdeles? Det var et kult uttrykk da jeg var fjortis på slutten av 90-tallet!). Hun sa sikkert fra på en helt ok måte at hun gjerne vil bli informert. Har hørt litt for mange historier om ekser som «klikker» når de er kritiske på noen som helst måte. Anonymkode: aa002...265
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #16 Skrevet 2. mars 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke på at hun «klikka i mente» (er det virkelig noen som sier dette fremdeles? Det var et kult uttrykk da jeg var fjortis på slutten av 90-tallet!). Hun sa sikkert fra på en helt ok måte at hun gjerne vil bli informert. Har hørt litt for mange historier om ekser som «klikker» når de er kritiske på noen som helst måte. Anonymkode: aa002...265 Ja, hun ble veldig sint. Hun mente jeg har ingen rettigheter til å sende hennes datter en invitasjon, den burde vært adressert til henne så hun kunne gi beskjed videre til datteren om dette. Det var hennes rett at hun skulle vite dette først iom at det var hennes datter. Hun la deretter bare på. Beklager at jeg brukte et uttrykk som ble utdatert på nitti tallet. Anonymkode: 19d3a...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå