Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Den første av de fire rytterne er pesten. Rytteren bærer en krone. Det er jo litt interessant i disse corona("krone")-tider. Bare en liten tanke. Ikke sikkert det betyr noe, men som sagt, det er en tanke som jeg fikk høre om i går og det er på en måte interessant. Anonymkode: 6bd13...d8b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Den første av de fire rytterne er pesten. Rytteren bærer en krone. Det er jo litt interessant i disse corona("krone")-tider. Bare en liten tanke. Ikke sikkert det betyr noe, men som sagt, det er en tanke som jeg fikk høre om i går og det er på en måte interessant. Anonymkode: 6bd13...d8b Og på hvilken måte er det interessant, mener du? 😴 Anonymkode: 70a45...5ed
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Den første av de fire rytterne er pesten. Rytteren bærer en krone. Det er jo litt interessant i disse corona("krone")-tider. Bare en liten tanke. Ikke sikkert det betyr noe, men som sagt, det er en tanke som jeg fikk høre om i går og det er på en måte interessant. Anonymkode: 6bd13...d8b Det er vel rimelig stor forskjell på corona og pest, så sammenlikning er jo helt ute på vidda! Anonymkode: 1085c...cd5
sug lut Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Den første av de fire rytterne er pesten. Rytteren bærer en krone. Det er jo litt interessant i disse corona("krone")-tider. Bare en liten tanke. Ikke sikkert det betyr noe, men som sagt, det er en tanke som jeg fikk høre om i går og det er på en måte interessant. Anonymkode: 6bd13...d8b På hvilken måte?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Du får vel gresshoppene i Afrika med i dette bildet og vel? Fordi bibelen har jo mange tusen år bak seg som sannhetsbærer..
amandine Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 "Det er jo litt interessant"??? Nei nå tror jeg snart ikke mine egne øyne, det er jo fullstendig gjøkerede!!!
Gjest Antarctica Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Du får vel gresshoppene i Afrika med i dette bildet og vel? Fordi bibelen har jo mange tusen år bak seg som sannhetsbærer.. Viktig presisering der! Man kan alltid stole på en gud som sender syndefloden når han er misfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Ja, herregud! Du har helt rett! Og sammen med gresshoppene og det utrolig våte klimaet vi hadde i sommer og høst😱Syndfloden er på vei. Pakk nødbananer og vaskekluter. Anonymkode: 0ed17...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå