Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Noen som har gjort det eller kjenner noen som har? Kan du fortelle litt om erfaring på området. Hvor lenge med krykker og evt komplikasjoner etter? Hørt at den kan ryke igjen. Takk! Anonymkode: f4277...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Husker min far gjorde det da jeg var liten. Det smalt, og plutselig lå leggmuskelen som en stor kul nedenfor knehasen. Jeg vet ikke hva som skjedde etterpå, men han ble helt fin igjen. Lykke til! Anonymkode: 2b998...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Husker min far gjorde det da jeg var liten. Det smalt, og plutselig lå leggmuskelen som en stor kul nedenfor knehasen. Jeg vet ikke hva som skjedde etterpå, men han ble helt fin igjen. Lykke til! Anonymkode: 2b998...ac6 Så bra å høre. Takk 😊 Hører gjerne flere! Anonymkode: f4277...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen som har gjort det eller kjenner noen som har? Kan du fortelle litt om erfaring på området. Hvor lenge med krykker og evt komplikasjoner etter? Hørt at den kan ryke igjen. Takk! Anonymkode: f4277...dc9 Gikk og hinket uten krykker og gips i 8 mnd, helt bra etter ca 1 år. Anonymkode: a0edd...d1a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gikk og hinket uten krykker og gips i 8 mnd, helt bra etter ca 1 år. Anonymkode: a0edd...d1a Takk for svaret ditt 😊 Kan jeg spørre om du opererte eller alternativ behandling? Anonymkode: f4277...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Tror hi har skjønt det nå. Hva mener du egentlig med alternativ behandling? Hvis akillesen har røket må du selvfølgelig behandles kirurgisk. Den gror ikke sammen av seg selv når ikke de to avrevne endene møtes en gang. Spenningen i muskelen vil jo dra muskelen opp mot knehasen når kraften som strekker den brytes. Anonymkode: 2b998...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror hi har skjønt det nå. Hva mener du egentlig med alternativ behandling? Hvis akillesen har røket må du selvfølgelig behandles kirurgisk. Den gror ikke sammen av seg selv når ikke de to avrevne endene møtes en gang. Spenningen i muskelen vil jo dra muskelen opp mot knehasen når kraften som strekker den brytes. Anonymkode: 2b998...ac6 Jeg ble gipset uten operasjon. Gikk med det i to uker. Og så over til walker sko. Anonymkode: f4277...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble gipset uten operasjon. Gikk med det i to uker. Og så over til walker sko. Anonymkode: f4277...dc9 Var den revet eller bristet? Anonymkode: 2b998...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Var den revet eller bristet? Anonymkode: 2b998...ac6 Altså revet som i røket. Anonymkode: 2b998...ac6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså revet som i røket. Anonymkode: 2b998...ac6 Revet som røket ja, Anonymkode: f4277...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå