Anonym bruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Hei. Jeg har akkurat vært på ultralyd og funnet ut at jeg er 7 uker på vei, MED spiral. Skulle ikke de være 99% sikker?.. Jeg er redd for hvordan det går å fjerne spiralen fra livmoren samtidig som jeg er gravid. Er det noen som har gjort det før? Endte du opp med å abortere? Anonymkode: 73db7...e59
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Selv om den er 99% sikker er det jo 1% som blir gravide... Mamma ble det, men den gangen var det bare kobberspiraler da, de er vel litt mer usikre enn hormonspiraler. Det gikk helt fint å fjerne spiralen og jeg fikk en bror. Sjansen for å abortere er tilstede, men så vidt jeg vet går det som oftest bra. Anonymkode: b99d8...198
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Vet ikke hva prosentandelen for abort er. Min vennen fant ut at hun var gravid «sent «, type uke 11. Etter fjerningen fikk hun en kraftig infeksjon og litt blødninger. Fostret døde i uke 16 som følge av infeksjon etter at spiralen ble fjernet. Anonymkode: 06a50...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå